kom hem med ett skrapat knä och ett FETT blåmärke på skinkan, mamma fråga vad jag hade gjort... jag sa att jag körde bakhjul sen sa hon att jag skulle hålla mig på 2 hjul och sket i de :)
kom hem med ett skrapat knä och ett FETT blåmärke på skinkan, mamma fråga vad jag hade gjort... jag sa att jag körde bakhjul sen sa hon att jag skulle hålla mig på 2 hjul och sket i de :)
Min mamma frågade vad 12:an var för något.. Jag svarade att det var ett torkställ! Nej men mer seriöst: Tror jag är fel kille att svara på frågan då min mamma är extremt förstående och skulle nog inte hindra mig från att göra ngt jag velat. Tips, Kör med skydd och hjälm så borde det inte vara några problem för era päron. Det är ju farligare att ramla i 70km/h än när man stuntar (Antar att ni inte kör i 70km/h på bakhjulet då) :)
Jag hade tur!!!
Jag sa att jag ville ha en slider så man kunde köra otrimmat på bakan mycket lättare, då frågade pappa om de inte va lättare o köpa en trimmad hoj istället som jag bara använde till stunt :P
nick apex är min pappa så det va ju lugnt för honom typ, han tyckte bara de va kul...
Det är väl jag som bestämmer vad jag vill göra med min moped på fritiden. Jag bara började köra (har dock jämt gillat att larva runt på 125an osv så tror inte det var så oväntat).e
Sen såg morsan några bilder på Facebook osv, hon bryr sig ingenting typ, åtminstone inte på ett negativt sätt.
Sa bara att jag skulle börja att ``Stunta´´ :beer:
vaa hur vågar ni stunta e inte de farlig ja skulle aldrig våga göra så, ni gör bara sönder era moped :(