Inget politiksnack här! /Wannabe Mod
Utskriftsvy
Inget politiksnack här! /Wannabe Mod
Tror det är bäst att låsa denna tråd snart, som Gurra nämde förut. Den börjar spåra ur..
Så jävla rätt att slå på *****packet pimme, Credz till dig för att du gjorde det :D
Du borde nog snacka med dina föräldrar och se vad dom säger innan du gör något annat.
Hade det varit jag så hade jag hållt både ögon och öron öppna men hade avvaktat med anmälning ! Anmäler dom dig så går du mot annars skiter du bara i det.. Anmäler du att dom tog din plånbok så kommer den ändå hamna underst av 20000000 lappar som polisen inte orkar bry sig om.
Tycker det var helt rätt av dig att försvara sig på det sätt du gjorde! Bra gjort!
Tagga ner på politiksnacket, det leder ingenvart!
Att ni bara orkar klaga på att tråden ska låsas, gillar ni inte den så kolla inte här? Svårare än så är det inte.
Låt oss bestämma om den ska vara öppen eller stängt, så inge mer snacka om det!
Akta dig för deras släkt är mitt råd....
ANDROID FOR THE WIN
OT raderat, håll er till ämnet. Politik hör ej hemma här.
då har inläggshitler varit framme igen, haha :doh:
somsagt, du lär kolla upp om du fått aids eller något..
berätta för föräldrarna, det är ju inte ditt fel att dom hoppade på dig.
nigga stole my bike
Ja då de är *****?
Hur kan du säga att det inte bidragit till någonting positivt? Vi har fullt med folk från andra länder som har arbeten bland dom mindre välbetalda jobben där vi svenskar vägrar att jobba.
Tycker fortfarande din historia är osannolik tills du på något sätt bevisat den, du kan ju lika gärna ha tagit allt från luften och pusslat ihop det precis som du ville ha det. Den s.k tanden ser ju ut som ett avklippt tuggummi, inte särskilt övertygande med andra ord.
Att döma utifrån din avatar så borde du kunna mer svenska.
Moppenet.nu, hmm. Rasistnet.nu snarare. Skrämmande att se så många rasister. " Vet aldrig va såna" kan göra. Visst man kan säga vad man vill men att dra alla över en kant är fel.
(Jag är 300% svensk)
jag tycker vi ska tänka på allt troget folk som gör våra pizzor och kebaber :nooo:
revben Brukar man ju inte känna ifall det är brutet utan man känner det dagen efter
såg ett amerikanskt fängelseprogram på tv igår, tro fan att 65-70% där inne var negrer, haha :doh:
tycker för de första att du gjorde helt jävla rätt! sen så tycker jag inte du ska bry dig om att gå till snuten eller så, det lär inte leda någonstans endå :)
Denna tråden börjar spåra rätt rejält, nära att några får semester, ni vet själva varför.
finns ingen chans att du skulle åka dit
Håller fan me pontus, man hör hela tiden negrar säga "åh jävla svenne" osv. Det är helt okej enligt dem, dem får gärna kränka oss svenskar utan att någon får säga till, dem ser liksom inte något fel med det. Men när någon säger *****, då jävlar! Då är man rasist rakt igenom! Fan om dem ska klaga på Sverige eller kränka svenskar kan dem ta första flyget hem. Detta gäller förstås inte dem som sköter sig och beter som vanligt folk, dem får hemskt gärna stanna. Resten av packet kan dra.
Edit: sorry för ot.
Eller så är det bara negrer eller oj, jag menar Svarta människor som överreagerar.
Att man kallar någon *****, så betyder det inte att man är rasist, utan man kränker personen mer. I domstolen tror jag att jag hade blivit dömd för kränkning istället för rasism, ni kan sätta dit svarta människor också om ni bara orkar.
Hur var det där ett svar på vad jag skrev? Jag anser att att kalla någon för *****, precis som att kalla någon för jävla svenne, är idiotiskt. Och nej, bara för att någon använder ordet ***** är denne nödvändigtvis inte rasist, men det finns verkligen ingen anledning att använda det ordet.
Kanske på tiden att man skapar en tråd om Invandring och Rasism ?
Nu har du dock missat en ganska så stor aspekt, en stooor del av Amerikas befolkning består av människor som är mörkhyade.
Jag själv är väl varken för eller emot invandring.
Men jag blev dock lite kritisk när jag läste denna artikeln, som faktiskt är sann:
http://www.friatider.se/nytt-miljard...er-invandrarna
Ni som är intresserade bör läsa hela artikeln, ganska så konstigt hur landet prioriterar, enligt min mening :)
Ahh, tillbaks efter en helkväll/natt med härligt sup, revbenen känns som nya igen och handen har fått en liten skorpa :D
Alla som snackar om hur mycket ni hatar negrar, vem fan bryr sig?
För min del kan trådjävlen gärna låsas nu.