Letar efter kåpor till piaggio zip, helst SP kåpor men vanliga funkar dom med, söker även blinkersglas och baklykteglas.
Mvh M
Utskriftsvy
Letar efter kåpor till piaggio zip, helst SP kåpor men vanliga funkar dom med, söker även blinkersglas och baklykteglas.
Mvh M
Har ni delar till Derbi Senda? I såna fall behöver jag: gaffelben (set), framfälg + däck och frambromsskiva?
bak :)
Tjena har ni en 14 eller 17,5 mm förgasare och soppakran vacum eller manuell som passar på derbi?
PM mig bilderna på jog kåpettet
am6 trim?
va har du för motor delar till Piaggio/Gilera
Letar främst efter cylinder + kolv och förgasare :)
Har du ett hydraliskt bakbromssystem till någon scooter?? :)
Någon variatorkåpa till piaggiomotorn?
Har ni någon förgasare storlek 17,5-21 ?
Speedfighter 2 motor ? eller passande till speedfighter ramen utan större mod ? :D
tja har du ettkomplet bakbroms system till peugeot speedfight 2
Har ni någon cylinder till piaggio? Org eller trim.
Och har ni någon kolv som passar den cylindern?
Hör av er angående Aerox Sprintern, dvs delar samt pris
Mvh Oliwer
har du piaggio blocket kvar ? isåfall är det vattenkylt ?
Behöver en aeroxkylare, ända kravet är att den är tät och inte rostig. PM:a mig ifall du har en
Frambroms system till aeorx sökes , samt en framkåpa med bakre gälar, samt om du har en styrstam till aerox gaffeln
aerox framgaffel (den smala) + frambroms system? kan hämta i helgen.
har du nåt till fs1 eller dt50mx? 19-24mm förgasare? har du nån ram med fälg och bromsar?
DD block + bakbroms system (komplett). Om det finns så kan jag hämta det i helgen :)
köp nu kebabjävlar
Kåpor till yamaha jog r, skicka bild till 0733268087 eller [email protected] om du har kvar dom!
köööööp
Något hydraliskt bakbromssystem??
Nån cross-ram? Kan vara från gamla DT till ny Derbi. PM'a mig!
Har ni ett kabelsystem till aerox, det vill säga de kablar som går till tändningslåset, lampor och blinkers osv?
skicka bild på jog r kåpsetet
rör till slider, orginal eller trimmrör ?
minarelli dd blocket, vattenkyld eller? pris m.m skicka PM :) mvh VILLE
Nudebar styre, styrstam och kanske en mätare ? :)
Har du några slider delar? ex kåpor? framgafflar?
Har du alla papper på speedfight2 ramen? Har du 70cc vattenkyld till speedfight2 ? :)
har du kåpor till jog?
Am6 Kick och broms/kopplingsgrepp?
Har du styling till Rieju RRX 06:a ?
har du bakkåper till fiddy? pma svar