Älskade svartvitt :wub:
Utskriftsvy
Älskade svartvitt :wub:
Pinsamma Skåne!
Jääävligt pinsamt!
Fyfan vad trött man blir. Var inne och såg skiten, och det var fan sista gången. Är så jävla trött på att tvingas beblanda sig med samhällets absoluta bottenskrap för att kunna se en match live. Missanpassade utbölingar är fan det enda som fotbolls-"supportrarna" är.
Killen som sprang in heter Kevin Hagen och är 92a. Vilket degenererat jävla white trash-slödder. Fyfan.
Är så otroligt jävla less på detta nu. Hur många gånger ska det behöva hända innan det sker ett rejält krafttag mot detta fenomen? Dom förstör fotbollen! Dessa jäkla lodare borde arkebuseras rakt av!
Jag är på alla sätt för pyroteknik på läktarna, men när folk slänger det mot andra människor börjar man ju undra, och vad i helvete gör vakterna som låter den där Kevin springa in ända fram till hansson, riktigt dåligt!
Vilket skit! Även om jag är Helsingborgare och på sitt sätt borde vara glad då HIF antagligen tilldelas segern mot Malmö efter det som hände och med tanke på att Syrianska fick sin seger lättare så är jag jävligt besviken. Detta var en av de roligaste matcherna jag sett på länge, riktig bra tempo och verkade vara en underbar publik (förutom det skitet) och matchen var kanon. Blir ledsen när en eller två personer förstör en hel match. De kanske insåg att HIF höll på att krossa dem när 1-0 small in? :huhu:
Gillade även Peter Larssons ninjakast på Malmöfanset innan vakterna kom dit. Tur att dem kom dit annars hade nog inte malmösupportern stått upp på ett tag, HIF-spelarna var riktigt pissed off.. :(
Jag är för Pyroteknik men bara om de kan skötas snyggt ! Okej jag är med lite här och där inom blåvitt men de där att springa in för att "Jag blir förbannad" skulle då fan aldrig hända om inte bortasupportrarna hoppar in och börjar veva mot spelarna för d är de krig. Skämt och sido de accepteras INTE att man hoppar in så.
Halmstad borta i morgon jag och grabbarna laddar med Tylösand på dagens för att sedan glo matchen. Heja blåvitt hata allt !
Secken match ! Blåvitt hade den stort sätt hela tiden men släppte något läge här och där fr HBK men dom valde att utnyttja 1 av dom bara men tappert försök iallfall ! Några fler behöver skärpa sig meer än HBK och de är era Poliser, sicka surpellar ! Nu skall jag åka hem..
Nu är det dags att skaffa sig en ny målvakt detta går inte längre.(blåvtt)
Hahaha. Stor humor.
vilka fotbollsskor tycker ni att är bäst , bästa bekvämligheten ? tänke köpa 1par nike mercurial vapor superfly fg -584 men vill höra lite förslag
Någon som såg HIF-TFF? Rätt kul match.
Nu har fotbollen börjat igen (för oss som spelar dvs). Är lite nyfiken på om det är fler än jag som lirar boll här?:) Berätta gärna vilken klubb ni spelar i osv :D
Spelar själv högerback/mittback i Juniorlaget i en div 2 klubb som heter Lindome GIF. :) Ska satsa riktigt mycket på fotbollen nu(har haft problem å kombinera jobb och fotboll), så jag inom några/något år kan börja träna med klubbens herrlag(hade inte varit helt fel och spela i div 2 :huhu: ).
När det gäller favoritlag i Allsvenskan så är det Blåvitt som gäller , även om de är riktigt dåliga i år. I Superettan är det Växjöklubben Öster som gäller (främst för att farsan tidigare varit aktiv där). Och i Div 1 Så är det Varbergs BOIS FC som lär gå upp till superettan nästa år. I Englan har Arsenal alltid varit mitt favorit lag :) I Italien är det Milan som ligger närmast hjärtat medans jag inte har något direkt favoritlag i La Liga. :)
Fan vad gött, någon som såg hur HIF vann igår? :rolling:
Jag vet att jag dubbelpostar men jag måste bumpa upp..
Såg någon matchen mellan Syrianska-HIF idag? Måste säga att det var lite konstigt mellan 82-88:e minuten där.
Kolla lite på:
http://www.fotbollskanalen.se/video?...treeId=3060502
http://www.youtube.com/watch?v=MdnBW_2gOuo&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=KtcbMSn6QW0&feature=related
Vilken sjuhelvetes jävla stämning. AIK-klacken skapar en kuliss utöver det vanliga i svensk fotboll.
Gais-HIF och MFF-AIK på söndag. Blir att sitta från 14:00 till 18:30 och bara glo! Fint skare va. :)
Men än har dom en bit kvar till japanerna:
http://www.youtube.com/watch?v=Xe8vYjy589s&feature=fvwrel
så här ska matcher se ut! http://www.youtube.com/watch?v=IU0Q3..._order&list=UL Crvena Zvezda :wub:
Röda stjärnans supportrar är ju helt flippade.
Fint i början. Men varför i helvete ska dom kasta in skiten på planen? Det förstör ju verkligen bara när dom håller på så. För det första ser antagligen inte personerna bakom (om det finns några) någonting för all röken. För det andra så om de kastar in på planen för matchen antagligen avbrytas tillfälligt då man inte kan se så mycket.
Så du skulle vilja ha förseningar, dålig sikt på matcherna och sånt skit här i sverige också? Med tanke på att det antingen är tillåtet eller inte är tillåtet med bengaliska eldar o.s.v. så anser jag faktiskt att SvFF nästan gör rätt som förbjuder. Ser fint ut men i längden är det inte så bra ändå.
Hade pyro varit lagiligt i ordnade former hade man sluppit all skit med okunnigt folk som inte vet hur man hanterar sånt, just sayin'..