Min neos? http://www.moppenet.nu/showthread.ph...MOT-CROSSMOPPE!
Utskriftsvy
Fortfarande tillsalu ! Ge bud :)
Byta mot min trimmade sf2 wrc 307? :)
SETUP:
Stage6 Modular 70 cc
Yasuni Scooter R Black Edition
Stage6 Primärdrev 13/41
Polini Sekundärdrev 16/44
Barikit Racingförgasare (keihin) 21 mm
Barikit insug 19-24mm
Hebo Sportluftfilter (Max Size)
Stage6 Koppling MKII
Stage6 kopplingsskål (WingCooler) 395g
Hebo Membran
Polini variatorkit (SpeedControl) innehåller: variator, drivrem, tryckfjädrar samt variatorvikter
Stage6 Remskiva
Doppler Vevparti (Endurance)
Malossi variatorvikter 4,4 g
Stage6 Bromsbelägg RACING S11
Styling:
Blått kåpsett
Vit underkåpa
Blåa miniblinkers
Blåa fotpinnar
Blåa handtag Hebo
vitt sadelöverdrag (Ska sätta dit)
styling galler
ett helt kåpsett som är moddat, har grundfärgad klar för lackering.
höjningsats
Hebo Crosstyre
30 ? :)
Derbin är EU-registrerad ja.
Ses på frihamnen imorn? :wub:
Näeh , kommer bara att komma på säsongsavslutningen när jag har bil :)
Kvar?
Tillsalu !
den är kvar.
forsale
Midrace runner om du fortfarande är sugen? :huhu:
Tyvärr, vill ha pengar :)
okok
tillsalu ännu...
Uppdaterar tråden med lite nya bilder, sorry för tidig bump.
11tusen för den som hämtar snarast
de här är lite ot men undrar hur den går med dendär setupen ? har en liknande setup påväg och tänkte om den går bra ?:)
Kööööp , levererar den inom Stockholms området.
Hur menar du med servicen? :)
Kan vara sugen!
Intresserad av byte?