Har de slutat? :O Annars vilken kanal ?:gloria:
Utskriftsvy
Hittills är väll vaknat det enda jag gjort, Hehe somnade i datastolen. ;)
Kört moppe, suttit här, kört moppe, ätit lite mat.. Ska om några timmar köra moppe till en vän som fyller. :) Sen köra moppe hem. Kanske köra moppe med polare efter det... :wub:!
camat med en brud till typ 03:30 i morse, somnade, vaknade 06:30 pga att hunden (som är knappt 2 månader) skäller i sin bur och vill ut, ger henne mat och går på promenad, gick och la mig igen och ~12 vakna jag, käkade lite och nu sitter jag här... ska försöka plocka ihop moppen idag också :)
Krattat löv :ninja:
Har precis varit och hjälpt min bästa kompis att flytta, sen väntar skräckfilmskväll med några tjejer :ninja: Det blir rec 1 som vi ska se :)
Klyvt Ved!
I got the bitches in the kitchens!
varit på moppe meet :wub:
Gymma, skriva på NO uppsats, moppe och chillkväll ute med massa ruligt folk :)
Vakna precis. Blev inget Neos köp igår för killen som jag skulle köpa av skulle köra hit den men hans bil dog på vägen -.-' Han ska förhoppningsvis komma idag istället :)
jaek har veaknet.
Jag har vaknat , pissat , ätit , druckit , gått , sprungit , blinkat med ögonlocken , sett på film , spelat wow och slängt på sommardäcken på golfen :)
Vaknade kl 12. Klockan ett var jag på väg till sjukhuset och nu är jag hemma igen :)
Kört bil, lagt om till sommardäck på 2 bilar, sen kört moped.
Oj vad intressant.
Vaknade klockan 12, åt, drack, kollade internet. Sen klockan 1 for jag och körde moppe med polarna, kom hem för en timme sen.:mohaha: Nu väntar en dusch! :)
Kört bil (pappas s60 :wub:), och tvättat och waxat den som ett litet tack :gloria:
va med polarn på hans land, båda vakna vid typ 8, då sa vi godmorgon. sen sov vi igen framtill 12 :D
Ätit en sjukt chill frukost med ett par polare
Sen gymmade vi
Sen kollade vi på handbollsmatch elitserien.
Sen åt jag en kycklingsallad
Sen spelade jag bingolotto....
Och nu ska jag bajsa och sen sova :)
Sett på film
Började med att vakna upp hos polaren runt tolvslaget. Drog sedan hem vid klockan ett och har efter det suttit hemma och kollat på Allsvenska fotbollsmatcher. Typ det.
Rekondat bil i sju timmar *phew*
Nyss hemkommen efter 4 timmar med 20 st. sju åringar.. :D!
Varit i skolan.
Sjuk = sovit