Speciellt när det är du som är 97:an :D
Utskriftsvy
AHA! Det är en omogen idiot till 97a som har uppe servern, det förklarar ju en heel jävla del!
Vore kul om nån lite mindre lobotomerad person la upp en server i stället, och kanske.. förbjöd spawnkill? -.-
Kan inte du göra det då? Har själv sämst internet somsagt så är nog ingen bra ide att jag gör det.. :/
http://www.youtube.com/watch?v=5ZSyS...el_video_title På den slipper man hamachi men finns säkert flera guider till hur man skapar en med hamachi också om man nu vill ha det ;)
Jag kan dra upp en server, har dock bara 10 upp men borde väl räcka.
Nu kan ni joina. Går ej att använda tnt, eld eller lava buckets. Ni kan låsa kistor med Lockette, ni gör en skylt framför kistan, som ni skriver [Private] Högst upp på så blir den låst till eran gubbe. Om jag ska göra så att 2 stycken ska kunna öppna kistan så skriver jag [Private] raden under Twizzter sen raden under Sötis då kan jag och sötis öppna kistan. Ni kan även skriva /sethome 1-3, då om ni skriver /home 1-3 så åker ni dit.
IP: 213.79.160.208
Ska funka, men säg till om det inte gör det.
Dom som drygar/griefar osv får ban
Den som ska skapa en server kan ju skicka Pm till dom som kommer spela seriöst! eller lägga upp de i tråden men dom spelar oseriöst kan man ju kicka direkt!
Visst, de kan vara roligt och retas och jävlas och sånt med folk. Men gör de på en annan server! :)
en i min klass har en egen seriös server :)
IP: 78.69.110.111
http://minecraftfolke.webs.com
Nån som lirar på northland-gaming?
sa du sten?
Inte så kul, zer0x fick ban efter att han gjorde ett hitlerkors + fick en varning för ett innan, ngn okänd snubbe gjorde en ***, mitt första hus blev griefat.
Varför?
Nä upp med en ny server nu nån med hyfsad lina, nån mogen normal person, tack! :)
Det är inget fel på servern som den är nu, folk måste bara ta och sköta sig. Även ifall ingen kanske nu inte tar illa upp av hakkors så är det fortfarande tabu. Håll det hyffsat seriöst iaf
Jaha ursäkta mig twizzter, hade missat din! Är inne nu! :)
Dog nyss i lava, en hel stack med diamond åt helvete, fittspel
Säg gärna till om det är något plugin som önskas.
Ska konfirmera mig på måndag så jag behöver någon som hostar i två veckor. Då skickar jag servern till er, sen får ni skicka tillbaka den när jag är tillbaks:), om ni inte vill fortsätta hosta dvs.
213.79.160.218
Mamma drog internet igår så min ip byttes, sorry boiz
Är servern nere?