Sett bruden på stan, hon har sett mig men aldrig snackat. Vet dock vad hon heter.
Utskriftsvy
Stalkerläge.
Visst, det funkar, adda randoms gör jag rätt ofta i brist på bättre att göra. Men om hon "vet vem du är" så lär hon undra hur fan du fick tag på hennes namn och bli smårädd om du inte har ett bra svar, så fundera ut ett bra svar först, sedan make your move.
vad ska man göra när man lämnar sittadnes tyst o småstirrar när man camchattar me tjejen på msn? kan bli jobbigt :S har blivit så idag och igår, känner mig tråkig :(
Exet messa mig och undra hur ja mådde, då var ja ärlig och sa sådär (har ryggproblem och det vet hon om), och då sa hon att ja är så jävla självisk :unsure: ska bara låtsas som inget nästa gång hon smsar och säga att ja mår bra.
Kom nyss hem från en brud jag träffade, fan va söt och trevlig säger jag bara :)
Hoppas på en ännu trevligare träff nästa gång och lite pyzz!
Idag förstörde jag verkligen allt.. sovit dåligt o vaknade på fel sida.. Tjejen har gått så jävla långt att hon skulle bli hatad av alla här, av hennes otrohet alltså..
Idag skulle hon till sin kille o jag blev verkligen skitsur, hon är med honom i princip varje dag o jag snackar knappt med henne längre.. när vi väl snackar säger hon hur mycket hon saknar mig, hur mycket hon tycker om mig osv, säger att jag snart inte behöver vänta längre.. Vilket jag inte tror på, men viker mig ganska snabbt och går på de..
Aja hur som helst sa åt henne att de är hennes val, o hon sa att hon kan inte vara 2 personer o måste välja.. Sa åt henne att snart har hon nog ingen att välja imellan, hon kommer inte ha någon alls..
Fick riktiga utskällningar o blev kallad fittunge osv, hon vill alltså inte veta av mig mer. :) menmen, de säger jag nu..
Helt sjukt, träffat den underbaraste bruden, umgåtts några gånger, sist jag var med henne var på stan och vi gick runt o kirra julklappar och hade allmänt mysigt bara.
Efter den dagen vägrar hon att prata med mig :O inte sagt ett ord :O
Fan! Jag var för tofflig. Vad gör man nu?
Om åtta dagar har jag 11 månader med min älskling yeeei ! :wub::D
Jaa du, inte vet jag. Det var bara en tanke ;)
Men om du inte har sagt/gjort något dumt så kan man ju verkligen fråga sig varför hon gör som hon gör..
Edit: Det har äntligen löst sig med min tjejkompis(som jag gillar/de) som är/var ganska lack på mig. Eller löst sig o löst sig... Vi var ute med massa andra polare ikv och vi sa nog högst 5 ord te varandra på hela kvällen :D Ganska skönt egentligen, för jag märkte att hon leker på tok för mkt för mig ändå :)
Kanon
Så .. Nu har det skitit sig med en annan tjej också .
Nu blir det nog inte att jah satsar på något förhållande på ett tagh .
Allt känns bara skit -
Ihop med tjejen igen :)!
Börjar du bli fjortis? :rolling:
Nej skämt åsido. Ska inte gå OT så får väll säga att allting går kanon med tjejen och vi har 21 månader imorgon och hon kommer hit och ska sova här. Riktigt trevligt att ha hittat någon som man verkligen älskar och känner sig säker och trygg med. :wub:
gött ju :D
själv har det gått ganska dåligt sista tiden, blir att satsa mer på moppen/körkort/bil det närmsta halvåret. :wub:
senaste tjejen gick det bra med ett år men på nyår råka jag skicka ngt dumt sms och sen ville hon inte prata med mig mer, jäkla alkohol :whops:
Är på G med en tjej och fan va besviken jag blev innan idag. Hon va hos sitt ex igår för att ''prata''. Gissa vad dom gjorde?
strulade som fan... :'(