Gör en update i din jävla tråd någon gång:P
Utskriftsvy
Kan tänka mig att en liten tjej går fram till mamma och säger;
"Mamma, Bolibompa dödade 2st tomater. Kan jag också dö utav en burk?"
Då blir det en Norge resa med bruden lite senare i sommar, var där var för 2år sedan, men de är för jävla fint där!
http://sofiapalm.files.wordpress.com...er-fjord-l.jpg
Har någon lust att länka sina Spotify sidor ska helst vara house,electro,Rnb,Dubstep m.m
Kan någon ge mig pengar.! Jag är fan fattig:(
Och inte fan fick jag ett sommar jobb. Dom gav bara till såna idiot personer som bara syssla med skit känns de som:O
Åkte med några polare igår och körde race mot en Yamaha R125. Körde på en raka i ett industriområde och jag låg bredvid han hela tiden tills vi börja närma oss 80 då börja han sakta dra ifrån men vägen tog slut då :huhu: Söta neosen sviker inte :wub:
Känner med dig om jobb denna sommaren, jobben går bara till dom som inte behöver det :sly:
Börja sälj av dig saker? Jag fick ihop 12k bara av att sälja saker jag inte behövde.
Hahaha xd
Min farsa tidigare idag vid matbordet:
Den där jävla tvättmaskinen piper så jävla mycket så nu ska jag gå ner och pipa med den!
Våran tvättmaskin piper när tvätten är färdig :huhu:
Sandra säger: könshår i ögonen o hela munnen känns de som
Ja: Hon rakade *****n hängandes i taket :)
:ninja:
Okej min mage lät precis som min katt gör när den sover. Har jag ätit min katt?
hells kitchen på trean, älskar att se gordon ramsay trycka ner folk i sina skor :mohaha:
Fan, moppen står och tittar surt på mig med sina kattögon och undrar varför jag tagit bort röret och sålt och inte skaffat ett nytt. Vilket skit nu när vädret blivit nice! :evilmad:
Dum pojke!
Ont: Får så dumma ider när man sitter här med en polare! Vi tänkte oss en gammal 740 sedan lackera om den i orange och måla 69 nummer och sedan in på en golfbana och kör på som satan.
Sedan kommer två andra och röjer med crossar. Skulle vara något va:wub:
Eller så målar ni ditt 01 istället och för att inte glömma http://www.youtube.com/watch?v=ULkHS...eature=related :huhu:
Blir att slå på en film nu och chilla :wub:
Nej nu ska jag dra mig, gonatt gubbs <3
Dött? :unsure:
Öööh
Det är 4medlemmar här inkl mig som kollar på denna tråden, nu fan får ni ta och skriva gubbar !
Tja boys, någon här? :)