Helgen blev precis som planerat, dock var de inte planerat att se på film till 06.00 och vakna 09.00. Så efter mindre än 3timmars sömn så tackar en trött Hast för sig!
Hoppas ni hittar några sköna porr rullar ikväll pojkar!
Utskriftsvy
Helgen blev precis som planerat, dock var de inte planerat att se på film till 06.00 och vakna 09.00. Så efter mindre än 3timmars sömn så tackar en trött Hast för sig!
Hoppas ni hittar några sköna porr rullar ikväll pojkar!
Kommit hem från en helg med en polare hos hans farsa där vi börjat ett minimoppe projekt. Har haft as kul:)
deeptalk med midrace@mnf @ Msn^^
Köper nå't nytt som har något/inget fel. Men istället tar jag in den i rummet och skruvar isär den och börjar fixa saker som inte är nödvändiga istället för att provstarta den dagen efter?
Näfyfan, blir till o skruva ihop K50n imorgon igen :P
Tjäna, fan vad länge sen det var man posta här då(eller....?) Fuck vad jag är fest sugen, men jaja :) Mysigt i internet världen eller ?^^
behöver tips på bra komedi filmer! som e lite mer oldschool
vad händer pojkar och flickor?
Rööööööööööööööööööj på mfn märker jag!
Hahahahah, bästa jag sett på länge :D
http://www.youtube.com/watch?v=hBQr2...layer_embedded
Hahahahahahaha där vart han lite ägd :D
HAHAHA fan va ägd! =)
Hahaha fyfan va klockrent! :lol:
Ska man vara sjuk imorrn kanske... :sly:
Har hört att kvinnorna i japan är rätt våta :huhu:
Skrattade lite när jag gick in på CSS, och ser mapen: surf_japan :rolling:
Det där var risigt..
Japanska bönder klagar förövrigt på fattigdom de kommande månaderna, vilket är skitsnack! Jag såg en gård med 2 båtar och 20 bilar.
Och har du hör de skakande nyheterna från Japan? Slog verkligen ner som en bomb i Hiroshima. Nyheterna har verkligen sköljt som en våg över världen. Men framtiden ser ju ganska strålande ut ändå, japaner är ju inget folk som står och trampar vatten precis, de vågar ju det mesta.
Somnade vid 9 tiden vaknade nu...
Kommer inte sova på ett tag iallfall;)
Gokväll pojkar! Gör ni en skön kväll som denna då?
äter macka och dricker juice