Jo det håller jag med om, beror ju självklart på hur bilen är utrustad och så.. tygstolar som inte klämmer fast än något alls är ju värdelöst, oavsett bilmärke!
Okej, då ska du prova 9000 aero, deras pilotstolar där snackar vi wubbalot :wub:
Utskriftsvy
Jo det håller jag med om, beror ju självklart på hur bilen är utrustad och så.. tygstolar som inte klämmer fast än något alls är ju värdelöst, oavsett bilmärke!
Okej, då ska du prova 9000 aero, deras pilotstolar där snackar vi wubbalot :wub:
Jag kollade nyss stog 19 tusen något...
Men det beror på vilken årsmodell s60 t5an är i!!
Blir troligen en s60 t5 jag kommer ha som första bil.:P
Kört både v40 t4 och s60 t5 men v40 är bullrar mer, inte lika rolig körglädje och känns billigare...
S60 är ju bara redigt go att köra:wub:
Jo det gör de ju! :) Övningskör just nu i en v40 t4 dock bara tills om nån månad då vi tar ut svarta faran som tur är. Gillar inte v40in alls :/
Sätter mig inte så frivilligt i en volvo :wub: Morfar köpte ny Merca för ett tag sen, amg paket 19 tummare massa lull lull luftfjädring också tror jag att de va, snacka om att man åker bra i dem :)
Volvo är så lättkörda också, Kör en A4 kombi Diesel på skolan, känns som en pansarvagn till skillnad från våra volvo vi har hemma ^^
Törstig som fan, får gå på upptäcktsfärd nere i köket och leta efter något!
Det är dom verkligen! Började ju köra Mini Cooper Cab, det var ingen bra övningskörning bil :P sen körde ja körskolans V50 1.6D Drive, den var ju oerhört snäll, sen fick ja köpt min S60, den är så förlåtande för allt, inte särskilt kräsen i vilken växel man ligger i eller något och, krypkörning och så går ju som en dröm. Motorstopp inträffar ju i princip aldrig med en Volvo :)
ni 92:or
någon som är nervös inför studenten och livet efter man slutat skolan ?
va fan man ska jobba med.. osv.. förmodligen aldrig mer träffa vissa klass kompisar.
jag är nervös som HELVETE börjar närma sig nu
http://www.youtube.com/watch?v=N9oxm...layer_embedded
Klockrent haha
Det är ganska nervigt tiden efter om man inte har något jobb på g lr liknande. Jag gick ut 2009, har ingen kontakt alls med någon som jag gick i skolan med. Däremot dem som jag gick grundskolan med har man lite kontakt med fortfarande.
TA VARA PÅ DEN SISTA TIDEN I SKOLAN. DET ÄR DEN ROLIGASTE FÖR DEM FLESTA! Ett litet tips från mig som sov bort allt det roliga på studenten.
Det finns alltid en lösning som stillar nerverna.. den kommer när du minst anar det. Jag lovar ;)
Fan va tråkigt det är att gp samhäll, ångrar som fan att jag inte valde byy ist:(
Studiedagar idag (torsdag) och imorrn (fredag) :thumbsup:
Vad händer ikväll då? :)
Sitter och dealar med webbe om grymt pack med prylar :huhu:
Hahah, msn funkar inte för mig längre xD Min ATI Graphics Driver Har typ lagt av nu :P
Men annars är chill, ska väl snart ut och röja i garaget igen xD Blir så fullt snabbt :O
Jonthä fick min gammeldator att värmenypa idag.:(