öl för 9k :huhu: även fast man har cash så har man inte tillgång till kontot utan det är morsan som styr det, så det blir väll en "torr" kväll :evilmad:
Utskriftsvy
Hade orienteringsprov idag, fick MVG även fast jag sprang vilse och vi fick sluta kl 12 :)
Började göra lite stoppies på en parkering på skoj.. slutade med att jag övade 1 timme efter polarna stack, sen var nästan soppan slut :p
Min polare på wordfeud:
Bifogad fil 5769
:cool:
Edit: Fan va stor bild, hur gör jag den mindre?
En rolig konversation vid hade på provet idag:huhu:
Tjej i klassen: Man blir så trött i händerna när man skriver!
Läraren(asgo snubbe på ca 25 år): Skriv klart så kan du villa dem hela helgen ;).
Kille i klassen: Nä, hennes händer kommer å få jobba "upp å ner heeeeela helgen!!! (han skrek det verkligen) :huhu:
Jo men rätt mig om jag har fel, så går du fordon? När fordonsklassen har idrott är det 4 lärare med på lektionen och då är ca 20 elever med på lektionen. Detta efter en rugbylektion som spårade ut totallt :huhu: Samhällsklasser ska väll vara i en mental nivå som överstiger de som går handel? Så är det inte hos vissa killar i min klass. Idag bröt tex ett jävla suddgummikrig ut, då undrar man om dessa indivder verkligen är 17/18 år. ;)
Är ni enbart killar i er klass? För vi är 50,50 och ändå liknar våra lektioner "helvetet" på jorden.´Visst jag kanske låter tjatig nu men man vill kunna räkna matte på lektionerna, då vi har matte B nu och det är en hel del nytt. Ändå skall då de nötter som hade G i matte A tjata och jävlas med varandra så man inte pallar att jobba någonting. :sad1:
Köpt nya skor och svetsat bakdämpen :)! Sparade 600-1500kr på det!
ELITE INLÄGGET! :huhu::drunk::beer::wub:
Hittat en kille som vill byta en väldigt fin speedfight .
Låter det som ett bra byte ´ till er som vet lite om scootrar nu -
http://www.blocket.se/orebro/Speedfi...3.htm?ca=8&w=1 Den här fin fina speedfighten mot min drac -
http://www.blocket.se/orebro/Rieju_D...5.htm?ca=8&w=1.
Är det ett bra byte ?
Fick äntligen ut främre motorfäste bulten.
Tog bara 40min bankade som fan och 5-56:)
Kvällen räddaaaaaaaad!! :D
La ut mina Fs1 delar på blocket igår natt, annonsen kom ut på morgonen, sedan ringde en gubbe från kumla och var här på en timma och hämtade dom. Snabb och bra affär. :)
Galet skönt i Grekland! :D
Fan va skönt att vara hemma från frihamnen :P
stuntade idag, ont i armarna, check!
stunt dag med gbg x3m o pimpstar <3 fan va kul de var :D