Nu kom snön hit också. Usch och fy... Hade gärna kunnat vänta nån månad till! :P
Utskriftsvy
Nu kom snön hit också. Usch och fy... Hade gärna kunnat vänta nån månad till! :P
Exakt! Skulle bra gärna vilja flytta upp mot dina breddgrader och köpa en ordentligt rolig skoter. :D
dock har dom iofs en poäng att det kom för tidigt, ingen kärle i marken än. Så snön kommer försvinna tidigare ju tidigare om mer snön kommer :/
nu ska detta bort, sen riktig vargkyla 1 månad, efter det massa snö. Sen runt -10 grader och sol resten av vintern :D
Snö.. men den kommer inte stoppa mig och moppen från att köpa pizza iallafall!
Fittsnö .. krockat.
Hade gärna haft nån eller några minusgrader nu.. Regnar här!
Regn,kallt, vaknade nu...
Jag är i precis samma skick som innan , inte en skråma , inte han jag krockade med heller :P
Bilen gick det lite sämre för.
http://i377.photobucket.com/albums/o...029_112718.jpg
Lämnade garaget öppet medans jag åt mellan 10 över 1 och halv 2, kommer ut och min nya polermaskin, hink med div medel, Ingersoll Rand muttermaskin värd ca 4lök, ringnycklar med mera...
Bor på landet på en gård, garaget syns inte från stora vägen.
Hur sne är världen nu för tiden, okej om de varit på natten men mitt på dagen?
Fett förbannad!
det är just därför man stänger sitt garage när man går där ifrån vart man än bor
Begränsat internet..
Vädret.
Fick visa legg för att köpa Burn på willys (15 års gräns... jag är 18)
2 personer började jaga mig på moped, båda utan hjälm och körde som dom stulit den. Amatörer på köra dom klara inte grässtigar så dom trillade..
Kollade igår kväll på besiktningstider, tidigaste var 21 november men var lite osäker på om jag skulle boka det..
För 10 minuter sen tänkte jag att det är lika bra och boka en tid ändå, men då går det tydligen inte att boka på internet fram tills 4 nov..
rasade ramlager på betan.. jävla skit tnt lager, höll inte mer än 50 mil med endast mk thower :O
Macahan's "SPLITTER NYA" gashandtag jag köpte med gängpaj vid spännskruven...
Hur jävla halt det är på vägarna är sjukt åkte med gasgasen idag på en lite blöt och lerig grusväg när man känner att bakdäcket börjar sticka iväg åt sidorna och så märker man att hojen börjar varva upp och så känner man att framdäcket också släppte så fick rädda hojen med benet då. Tur var att man klarade det men fyfan vad det suger dom få dagarna man vill köra nu när det inte regnar så då ska vägarna vara kassa :(
klyvde nyss beta motorn, ingen vacker syn :(
Kom precis på att jag skulle göra nånting imorn,och upp senast 9... De jobbiga är att jag har ingen aning vad det var! :damn: