Little fockers eller något sådant. Ska med syrran och tysken ;)
Utskriftsvy
Little fockers eller något sådant. Ska med syrran och tysken ;)
Skulle vilje ha tips på filmer där fordon är inblandat också, framförallt bilar och cross och liknande. Har sett Supercross och alla Fast and furious filmerna. ;)
Såg på 127 hours idag, och var en väldigt bra rulle. Den får 7/10 :wub:
http://www.youtube.com/watch?v=w-3AHv2E5jg
Sen blev de även The Resident, helt okay film. Inte direkt de gamla vanliga som en skräckfilm brukar bestå av(skog,stuga,mördare) you name it. Denna var annorlunda. Så 6/10
http://www.youtube.com/watch?v=ixZMHng9kFU
Kollade på The Woodsman, som förövrigt var väldigt, väldigt bra i mina ögon. Handlade om en dömd pedofil som ska försöka komma tillbaka in i samhället, men plågas utav ständig ångest och tillslut får hans arbetskompisar reda på det och alla problem eskalerar. Den är helt klart sevärd. Med Kevin Bacon i huvudrollen.
Sedan kollade jag på From Paris With Love som var fruktansvärt underhållande. Luc Bessons film ju, så klart den var skön. Handlade om 2 killar som jobbade inom en säkerhetsorginasition för att få ned en liga, men saker och ting förändras radikalt på grund utav oförutsedda händelser. Var action hela filmen igenom och var en del humor som alltid i hans filmer. Riktigt bra! :D John Travolta spelade underbart :wub:
Pureyeah, jo det fattar jag att brad och norton är samma människa!
Into the wild riktigt bra film, men sorglig. Gillar inte dessa typer av slut. Men en otroligt bra film trots det!
Ett annat stort plus i filmen är musiken :)
Precis kollat klart på Easy A, helt okej film.
Filmen har sina upp- och nedgångar med på det stora hela är den ändå rätt sevärd tycker jag. :) 3/5 toastsers.
Kollade på Sanctum igår. Den var väl rätt OK men inget super. lite högre betyg ger jag den jämfört med typ aftonbladet och expressen, låt oss säga 5-6 av 10? :D 3Dn var nästintill värdelös; den var inte använd på ett "bra" sätt och det blev ibland dubbelt av en sak på skärmen.
Såg precis Green Street Hooligans. Otroligt bra film, en av det bättre jag sett faktiskt. Har hört en del klagomål om 2;an, men den ska tankas ner :).
Tack som fan, får tanka ner dom vid tillfälle :D
Såg Into the wild igår, helvette va lång den var. Den var bra men det var vissa grejjer jag inte hajjade. Förstår inte varför huvudpersonen inte knullade med tjejen som sjöng och spelade gitarr heller. Blev ganska besviken på det. :)
Green street hooligan 2 är inte dålig, men den håller inte samma standard som 1an heller. Tycker ändå att den är värd att se!
Någon som sett Paranormal Activity 2? 1an var ju sådär tyckte jag, läskig ifall man sitter ensam mitt i natten i ett kolsvart rum kanske..
http://www.youtube.com/watch?v=07XbSk7Rjt4
Tankar Cass, GSH 2 och Fotbool Factory, några mer förslag?
Någon som sett Rise of the footsoldier?
Zombie filmer för fasen!!!
I stil med Resident evil, the walking dead serien:)
28 Days Later
28 Weeks Later
Shaun of the Dead.
Såg precis "look who's talking" med en ung john travolta. Skön film att bara softa till och den har ju helt klart sina stunder :)