Whitetrash.
Ont: Vill ha pengar till lur :(
Utskriftsvy
Min Sensation kommer inom 2 veckor :sad: Jag som ville fingra på den nu på en gång :(
Var precis och bestiktigade husbilen med pappa. När snubben som jobbar där ska hissa upp den så tänker han inte på hur högt upp han ska hissa upp den, så den åker rätt upp i taket. Blir lite sprickor och skit i taket, så nu får han lämna in skiten för att laga den. :doh:
ja o en kompis åkte moppe på en grusväg, han har balls när han kör kan man säga, iaf så åkte vi där o sen kom en 90 graders högersväng som han kommer alldeles för fort in i o självklart använder han frambromsen då... som tur var (ja satt bak) så landa ja på han så han vart helt upp skrapad medans jag fick en liten sten i handen som ja pilla ur o ett litet skrapsår på tån :p
Att jag inte fått min Eat, Sleep, Race keps eller fått försäkringspengar till ny mobil.
Glömde moppe nycklarna på jobbet................igen:unsure:
Dagens fail är gnällande flinande gubbe och fjollig Securitas snubbe som tycker sitt jobb är tråkigt, suck!
Securitas, Polarna och även Polisen har börjat gå runt den sjö där det alltid alltid brukar sitta ungdomar o kröka o så på kvällarna, händer att man är där själv ibland. Dags att hitta ett annat ställe att vara på...
Har bara 76kr kvar!:( Hoppas verkligen man får hela studiebidraget för denna månaden va??:)
Men kolla den tråden. Här skriver dom att man får. Om jag fattat det hela rätt. Med är säkert så att jag inte få ett piss:O
http://www.moppenet.nu/showthread.ph...7-studiebidrag
min bästa kompis är meden annan kompis och då är han som vanligt asdryg fan va trött man blir på't -.-' och vi skulle åka och hämta upp lite skrot och köra till skroten idag, men inte fan verkar dom komma -.-'
Här ska ni få höra dagen fail, Polaren åkte till macken i morse och skulle tanka sin Roxx, han stog där och tankade och sen så skulle han in å betala.. Denna macken har han stjuvtankat på ca 7 ggr denna månanden och nu kom han dit utan att tänka sig för. Dom hade bild bevis på hans moped,vindjacka och hjälm. Vad tror ni hände ? GROV TORSK!!! nu får han sälja sin kära/vackra/snygga roxx för att betala böterna hahah
morsan skulle iväg 5 min o handla blomkrukor - hon blev borta i närmare 1 timme :P
Brände mig här och där under dagen, och fick en fin bonnebränna. Jahapp...
Sitter vid receptionen nu pa hotellet, varfor ska alla italienare och tyskar skrika so javla mycket ? hur svort ar det att prata normalt ?:thinking:
:wub:
Lyckades sparka lilltån och "ringtån" i byrån när jag sprang , kul att jag inte kan röra på lilltån neråt och rör jag upp så gör det sjukt ont och hela dessutom är hela tån svullen :(
Inte nog med att de skriker utan 90 % av fallen skriker de gärna på tyska eller italienska och skriker för att de inte får som de vill och att receptionisten "bara" pratar engelska. Sen även ryssar gör detta har jag märkt, de är s.k. nyrika och tror sig därför äga världen, var med om det i vintras med alla ryssarna jag träffade då. :(
Slipa + måla bänkar tillsammans med det här vädret = uttorkning på hög nivå.. seriöst man svimmar nästan :(
Just det du berättar om ryssar är sant, helt respektlösa är de. När min syrra var i Australien och skulle åka och kolla på koraller frågade guiden om det fanns någon ryss med. Ingen svarade. Bra sa han, då kan vi åka till de riktiga. Han berättade att ryssarna är helt knäppa, de rycker upp koraller osv så att guiden inte vågar åka till de fina ställena, för då förstör de bara.
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Ryssarna tror de äger stället när de är t.ex. i Finland under somrarna vilket de flesta lätt tröttnar på, med all rätt. Finns inga värre turister, springer runt i sina tajta tröjor/adidas-overaller och tror de bestämmer.
Usch..
Fyfan, jag visste inte att det var så jävligt? Jag var i Egypten efter nyår (kom hem någon vecka innan det blev kaooz) och var på en "atv guide tour" som det kallades. Där fick men en "scarf" som man skulle knyta som alla araber och så gör, vi vet vad jag menar? Där fanns en massa olika sorter så alla gick lugnt och valde förutom två ryssar. De bara stod där och glodde lite och när alla andra valt och satt sig ner så kom de på att de skulle ha en också. Då fanns det bara en sorts kvar som var 3/5 svart, 1/5 grön och 1/5 rosa. Detta gick absolut inte för sig och de ville inte se ut som "fooking faggs" så det slutade med att vi blev 1 timme försenade för att de stackars guiderna var tvungna att hämta nya, många personer erbjöd de jävla ryssarna att ta deras egna helsvarta eller så men det gick ju inte. De var ju "föör fakk sajk unpackt". Även på hotellet (ett tyskt/svensk/engelsk hotell) så fanns där två ryska par som blev nådigt förbannade och skulle stämma alla för att de inte pratade ryska då de inte kunde någon engelska.
Usch! :(