Smart kille..:rolling: Var riktigt kul förra året när 4 tattare på min skola, som också håller på med sån skit blev gripna och avstängda.:D
Utskriftsvy
Idag på bussen hem så kliver typ 10 thailändare eller nått sånt på bussen med 2 barnvagnar och ställer sig och blockar hela mittendelen av bussen så ingen kommer förbi. Så sätter dem sig inte utan står kvar där.
Busschauffören säger att dem måste gå o sätta sig ifall han behövde bromsa eller nått sånt. Men dem kan typ ingen svenska så dem står kvar som jävla retards fast busschauffören ropar till dem. Typ 5-7 minuter efter fattar dem att dem ska sätta sig :doh:
Blev trollad av Lennart idag i fb-chatten..
Sitter hemma o spelar xbox.
Fyfan vilken tråkig kväll...
Någon som kan berätta hur man tar bort virusskyddet från någon fil som man tankar ner? Håller på å uppdatera ett spel men tar ett jäääääääääävla tag... började på svenskan imorse (första lektionen, 8:20) och är fanemig inte klar än..
Står: Your computer appears to be behind a firewall
Hade idrott igår och vi spelade pingis lite oseriöst,slängde mig 2 gånger i försök att träffa bollen och det ångrar jag att ja gjorde.Kan knappt sitta ner för har ont i roomphaa å slutet av ryggen:(
Har en såå sjukt snygg tjej i sängen ... men kan inte göra nått än lägga mig i soffan.. Vad är fel på mig?
Om jag skulle sagt hela historian så är den tjejen min polares lillasyster ..
Tappat all respekt för Volvo-raggare.