Jaa, Magic Crystal, haha :D Kan VERKLIGEN håla med om att det är äckligt som det e, men inte om man blandar ut det :)
Utskriftsvy
Arboga, skitöl. 3 polare skulle dela på ett flak och 1 av dom skulle välja på systemet, skulle såklart ta elk. Men det fanns inte och då tog idioten den skiten ;)
Magic smakar skit men det går i om man kämpar lite :) duger att bli full på ;)
Magic crystal, riktigt vidrigt. import vodka ;)
pluppen, man orkar ju inte blanda ut :D tar bara längre tid att få i sig ;)
beror på vad det är för vodka, finlandia är bra mycket godare än t ex absolut, funkar t o m att dricka rent som snaps utan att det är direkt äckligt. äckligaste vodkan jag druckit är för övrigt med marginal absolut päron, i en plunta under studentveckan. fyfan vad äckligt det var, jummen och allt :nooo:
Magic är sjukt värt om man inte är en fucking finsmakare! Billigt och enligt mig helt okej :)
Joo, visst är det skillnad, men om man inte bara dricker för att det ska smaka så gott som möjligt så funkar det nog med "fulvodka" ;)
på tal om sprit drack jag galliano hot shots i helgen, grymt gott :D för de som inte vet vad det är är det galliano med kaffe och grädde på toppen. är man skillad när man häller upp så skiktar det sig så att gallianon, kaffet och grädden ligger i olika lager, ganska coolt faktiskt. och sjukt gott, lite sött, lite kaffe och sen grädden på det :D
typ såhär:
http://blogg.kwerthan.com/wp-content..._drinks321.jpg
Grejen är ju att man inte ska blanda med läsk. Läsken smakar ju vidrigt sen :( om man ska späda ut ska det vara med schweppes!
Japp, visst jag vill att det ska smaka lite gott ibland så jag föredrar starköl, men magic är billigt och funkar bra :)
Nää vodka är ju inte gott alls. iaf inte det jag prövat. sen är ju det förknippat med en ''olycka'' :gloria:
Schweppes Pear Lime + Mojito drinkmix = :wub:
Den största anledningen till att jag ofta kör på Magic är nog ändå att det är så sjukt lätt att få tag på! Om jag hade kunnat fixa öl lika lätt hade jag garanterat kört på det då det faktiskt är betydligt godare! ;)
Ska man ta och hämta en 2L coca-cola som stått i kylen hela dagen?:wub:
Sha folket!
händer?
Well,, inte mkt nu.. Kom hem från Rhodos inatt efter en helt sjukt galen vecka!! imorgon bär det av mot Serbien med bil, ser fram emot att smiska "lite" autobahn imorgon :Wub: ;)
Nu måste jag fan sova :S
F.ö så bodde jag granne med Günther på hotellet :D
Lyckades inte vända tillbaka dygnet jag somnade av misstag och vaknade 18:00 idag. Jaha då kan jag väll inte somna fröns 12:00 idag. :(
Fyyfan kom hem efter Peace & Love igår och är fortfarande bakis :S Råkade tom "gifta" mig sista natten och tappa bort massa kläder. Hur givet som helst att vi åker dit nästa år igen! :D
Fick inte tag på biljett i år, var lite sent ute, men nästa år ska ja dit, verkar kul vara riktigt sköj! :D