köp rs4 recaro stolar, morsan har dem. goa som fan men kostar nog lite ocksåp :D
Bifogad fil 12863
Utskriftsvy
köp rs4 recaro stolar, morsan har dem. goa som fan men kostar nog lite ocksåp :D
Bifogad fil 12863
Beställde 6mm munstycken när jag skulle ha 5mm...
Har du inte rumpvärme? :O
Är inte så kul att "hänga" här när Pontus är bannad och när Svaniis är borta(?).. :(
Skinn är mycket fräschare än halvskinn, iaf det som ja har. Men ovårdat skinn ser dock aldrig bra ut.. ;)
Hon har stått så här alldeles för länge nu, bara för posten inte kan leverera mitt nya drev..
http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphoto...76711226_o.jpg
16 år nu.. vartfan tog den roliga tiden vägen :(
Stog ute i det fina vädret och pratade med Lillebrorshan och några utav hans vänner samtidigt som min moppe välter 10 meter bort... Kopplingshandtaget var bara att kasera hade dock ett hemma som reserv ifrån crossen, så sätter på det nya kör en runda "Pang" fan kopplingen funkar inte? visade sig att vajern släppt vid kopplingen och att ägaren innan mig byggt ala special special, Så tog mig runt 3 timamr innan jag lyckades fatta hur killen som satt på det innan har tänkt, Men men nu funkar den iallafall! Dock fick jag riktigt bredband idag istället för dongel skiten så jag är hyffsad nöjd över dagen ändå! :)
Nya feting drevet gjorde så jag behövde köpa ny kedja också, där försvann 1000kr till :(
http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphoto...76542144_o.jpg
Har kommit asmycket snö och det verkar inte vilja sluta.. HOOORA!
Kopplingen på 740:in rasade påvägen till jobbet och dödade någon givare av något slag, vart dyrt.. :sad1:
Wowow... Kvarsittning som man smet ifrån och Prat med Socialen ikväll...
Då får du väl skylla dig själv? Vad håller du på med för att få kvarsittning och få prata med socialen? Jag har visserligen fått kvarsittning någon gång också men sitt still och titta på mobilen eller någonting?
Men det är en fail indeed. Min fail är väl att jag har så satans mycket i skolan just nu. Är helt slut!
tsr.
Han bor i Finland, de har väl lite striktare och bättre skola där. Helt rätt med kvarsittning för folk som fjantar sig enligt mig, trots att jag själv fått det någon gång.
Ja fyfan, jag har dock UF så jag håller på för fullt med att göra allting i ordning till bolagsstämman och inlämningen nu..
Snön som kom för några dagar sen hade nästan smält bort, så kommer det mer än sist. Och det slutar inte. Bög.