Hur har det gått?
Utskriftsvy
Ser ut att gå bra mellan henne jag strula med i lördags och mig :) får se om det blir något :P
Aw. Men det är bara att försöka. Läste ett skönt citat på något ställe för länge sedan. Kom inte alls ihåg vart, men det var något i stil med: "Har inte tjejen en kille, var bra. Har tjejen kille, var bättre. Vill inte tjejen ha dig alls, då förtjänar du bättre själv".
Tänk på det. Går det inte alls, så förtjänar du bättre!
Snackat med bruden jag nämnde ovan i ungefär 2 timmar nu. Hon skulle sova nu, men var hur soft snack som helst. Massa flipp, massa skratt, snack om filmer, vardagen och allmänna funderingar. Ska fråga ifall hon vill hitta på något nästa gång vi pratar iaf :wub:
För att tillföra tråden lite så kan jag väl skriva att jag var med om något lite mer ovanligt för några månader sen. :)
Jag gick och blev tsm i en tjej som var 19 år och hade en dotter på 6 månader då vi träffades. Var ihop med denna tjejen i 3 - 4 månader innan det blev för jobbigt och lite andra olika skäl! Det var 3 - 4 månader i mitt liv som var väldigt specielt och riktigt sjukt för min del :P Ni på forumet som vet vem jag e så vet ni såklart att jag dricker väldigt mycket alkohol.
Det var inte riktigt lätt att leka papparoll och hålla undan detta för mamma o pappa och samtidigt ha ett stort behov av alkohol. Men tjejen tog det rätt chill :) På kvällarna hade hon inget emot att jag satt och drack öl medans hon drack cola! Morgonarna hade hon inget problem med att jag satt och drack öl till frukosten medans hon mata bebisen :P haha rätt sjuk känsla måste jag få säga. :)
Men nu har jag gått o skaffat mig en flickvän igen. Även denna är en liten annorlunda sitvation. Men jag gillar utmaningar och spänningar här i livet :) Får väl se hur långt detta förhållandet håller bara! :)
Tack för mig tjohejj //Putte
Börjat snacka med ett utav ex;en igen. Var typ 2år sen det tog slut.. Så jag trodde hon hade växt lite i mental ålder, men det har hon inte, hon är fortfarande samma tjej som för 2år sen, men det är något där som jag tycker om med henne :unsure: Hon kanske skulle sluta på min skola så då börja jag smsa henne igen och försöka få henne att gå kvar där :ninja:
" du är störd, helt jävla dum i huvudet, vill aldrig mer höra något från dig" det är nice efter sisodär 9 månader :) Eller inte..
fått kontakt med bruden som dumpade mig för ett år sen igen..
hoppas de leder nån vart :D
På torsdag är det ett år med mig och baby har vi båda har köpt halsband och graverat(?) in datumet vi blev tillsammans och en nått ord på andra sidan av smycket blev skit bra , hoppas hon gillar det ! :wub:
Vad vill en tjej som börjar hålla på med en på en skolfest som redan har kille? Tänkte först att det bara var för att hon var full osv, men dagen efter började hon höra av sig via msn osv. Känns bara så konstigt när hon verkar tycka om killen hon har nu.
En tjej raggar jätte mycket på mig och skriver massa gulligt :unsure: hon bor typ 30mil ifrån mig, känns ovärt.
Du har ju bil? Bara att kora pa ju ;)
Jodå det kommer hon göra..
True, men inget körkort :(
Jag överlevde ca 4månader med ett förhållande på 35mil, tack vare grymt snälla föräldrar som körde mig upp och ner. Men sen så blev det ju så att man fatta tycke för en tjej som bodde närmare.
Jag har ett litet problem, jag har hållit på att skriva massa gulliga saker till en tjej i ungefär 1 månad nu(ni vet, sånt som tjejer gillar) och jag gillar henne verkligen. Och hon besvarar mina gulliga saker med gulliga svar och allt. Och när vi är i skolan och hon ser mig så skriker hon mitt namn och springer och kramar mig. Men här kommer problemet: Så fort jag går lite längre än att skriva gulliga saker, räcker att gå över till att börja verkligen ragga så blir det som om jag är en främling. Bara "okej" eller liknande. Har någon därute något svar på detta, och vad ni tror hon känner?
Förlåt om flummig text.