Aa, helt galen :D
Utskriftsvy
Bara jag som rullar på en Optimus 2X? :)
Rackar en HTC Sensation från 3 butiken imorgon, eller ja... för 299/mån då :rolling:
Och håller med dig Björn att Xperia lurarna är inge vidare, i alla fall inte dom små. X10an är väl helt okej imo.
Jag undrar även om det finns någon tilläggstjänst så att jag får fler fria sms än 5000? Ligger på 5020 sms skickade denna månaden och får räkningen den sjunde. Finns det något sätt?
//webbe :)
En sak måste jag säga är jävligt intressant. Fördelningen på mobilmarknaden är iprincip 50% Android och 50% iOS. Några procent försvinner ju till Symbian och så, men i det stora hela så är det ju sådär just nu fast Android har ett litet övertag. Men det finns ju liksom ett tvåsiffrigt antal utav Android mobiler i olika former, medans det bara finns 3st iOS enheter, och ändå står dom för lite mindre utav den mobila marknaden! Den som inte tycker det är imponerade är ju bara konstig ;)
Jag tycker det är konstigt att folk går så mycket efter vad alla andra har, jag tycker iPhone känns så begränsade och opersonliga. Gillar inte iOS någonstans faktist. Precis betalt min Sensation och "valet" mellan den och iPhone4 var inte svårt alls. Men sen tycker ju alla olika och visst är det imponerande.
"Men sen tycker ju alla olika och visst är det imponerande."
Nej det har jag inte påstått jag bara skrev att jag tyckte det var konstigt att så många väljer iPhone bara för att det är "inne" eller vad man ska kalla det som andra Apple produkter även om dom inte alltid är bäst till det priset dom säljs för. :)
Tror nog att de flesta konsumenter har någon form av vett och faktiskt väljer produkt efter vad den ska användas till, och inte för att den är "inne". Tex, så tror jag många väljer iPhone framför Android i alla dess former pga det överlägsna app utbudet.
Jag hittade något här som kan vara intressant för mig, vad tror du (och alla andra söta moppenetare)?
http://www.tele2.se/mecenat-kompis-s...prislista.html
Om man förbrukar 5000 sms per månad kan man inte ha något liv.
5000/30= 166 sms om dagen.
Ring för guds skull:doh:.
Jag tänkte det med, det är även bra då jag har min gamla SE w760 eller något sånt liggande i en låda. Den är bra att ha som reserv så att säga och smsa typ alla utom tjejen med den mobilen eller så.
Det är väldigt skönt att ligga och smsa med någon kompis eller så på kvällarna, även lättare att slänga iväg ett sms som Hast säger.
Precis! Mitt rekord ligger på strax under 7000 (6900-nånting) på en månad. Eller rekord och rekord, vet inte om det är någonting att skryta om precis.
Men det är som sagt enklare att smsa i de flesta lägen. Sen har jag inte mycket pengar att ringa för och de pengar jag använder till att ringa för använder jag till tjejen då hon behöver mycket uppmärksamhet. :whistle:
Nu när vi/ni ändå pratar om SMS-förbrukning per månad så kan jag väl tillägga att jag skickar 500-1000 SMS varje månad. Förr var det dock ofantligt mycket mer, tror att jag hade skickat 38000 SMS med min gamla Sony Ericson under de drygt två åren jag hade den telefonen.
Fast när jag räknade på hur många det blev i månaden så var det inte så mycket mer... 1500/månad då.
Vad i helvete är detta? Ett vattentätt mobilskal? För stranden hade det varit rätt roligt egentligen. :rolling:
Bifogad fil 4248
Vattentät mobilfodral
Universal mobiltelefon
Undervattenshus för smartphones (iPhone eller liknande). Husets ena halva är av konduktiv plast som gör att telefonens touchfunktion fungerar genom plasten. Samtal fungerar också utmärkt. Vattentät till 5 m djup. Huset flyter om det tappas i vatten. Den robusta konstruktionen ger också telefonen ett bra skydd mot kantstötar. Invändigt mått: 79x125x19 mm. Yttermått: 107x150x21 mm.
Edit: Såg den i Kjell och Company katalogen.
Smsa är så jävla tråkigt och tidsupptagande.
Fuck Sensation säger jag bara, väntar med mitt mobil byte till tredje kvartalet och köper HTC Evo 3D! :wub:
http://www.htc.com/se/product/evo3d/overview.html