Bensinpriserna, tankat för 2500kr denna månad... Får sluta åka överallt :sad:
Utskriftsvy
Bensinpriserna, tankat för 2500kr denna månad... Får sluta åka överallt :sad:
ska ha 2 uppsatser klara imorgon i skolan och inte gjort klart någon :(
Efter att ha sett "under skalet" på ett 733-300 "passagerarplan" så ska jag nog sluta flyga, fasen så mycket rör/slangar o jaaa som kan gå sönder, överallt..
Trampade på en torkad växt när jag skulle ut och såga ner trädet som skymmer utsikten. Jag hoppade ner från muren (1 meter hög bara) och landade. Kände att det gjorde ont och trodde att jag trampat på en spik, men nejnej. Den 6mm breda jävla pinnen hade gått rakt igenom sulan på tofflan och in i foten. Efter 35 minuter, med tre nålar och en pincett så gick allt jävla skit äntligen ut ur foten. Nu har jag ett litet hål. Kändes lagom fjantigt att be mamma titta på foten för att jag hade ont, men det var det väl värt. :sad1:
Aeroxen blev inlöst fick jag reda på idag :)
fail sen fredas.. Bond jävlar som blir sura för man kallar de bonde... :P Slutade bra ändå :D
Två fails:
1. Suttit och tittat på en feministisk youtubefilm i två timmar idag.
2. Att (extrem)feminister är så jävla blåsta.
Skulle köpa en glass på coop då det var säkert 30+ i bilen, va glad jag blev när jag upptäckte att plånboken låg kvar hemma..
Säg som det är! Du satt och kollade på femdomporr!:nono:
Håller med dig. Förresten har du tänkt på att de flesta feminister ser för jävliga ut? :O Den här debatten säger en del om dessa människor.. Dock ägde Jimmy ut henne totalt! :)
http://www.svt.se/agenda/debatt-i-ag...-och-kvinnorna
Dagens fail är att jag har vänt på dygnet totalt.. :(
Betalade i förskott för en turbo.
här har ni *****n, skicka gärna några snälla pm till han. ;)
https://www.facebook.com/rasmus.ansund?fref=ts
Har polisanmält, utredningen har kommit enda till karlstad där han bor, det är inte dåligt :huhu:
haha, fan får jag permban nu eller? :rolling:
Edit: min dagens fail
http://img854.imageshack.us/img854/7922/14pn.png
Hittat en bil jag vill ha, så jävla segt att jag redan har 3st på gården...
Crossen rasad igen :)
Lånade lillebrorsans moped till trollhättan igår vilken är en del mil ifrån mig dit, Tog hans då min inte har någon olja i växelådan, Mopeden gick skit bra dit sen stog den över natten, Startar upp den (idag) när jag skall hem. Mopeden går hur fint som helst kör runt 1 mil sen bööööööhhhuuuup ( typiskt sådant där ljud när mopeden skär..) Roligt när man befinner sig runt 7 mil hemifrån :p blir att skruva av cylindern när ork finnes inte nog med det så började det spöööregna mitt i allt! Typiskt min vanliga tur!
blev så jävla arg idag. En kille jag är lite "halvpolare" med som jobbar på samma avdelning som mig på jobbet kom fram och snackade med mig idag och berättade att de andra gubbarna snackat om att jag inte gjorde så bra ifrån mig på jobbet och att det kommer bli svårt då jag blir ensam på min avdelning nästa vecka, och att jag måste lära mig rutinerna snart om jag ska klara av det.
Vad fan, jag har jobbat där i 2 veckor och inte en jävla idiot förklarar hur det går till, och trots att man frågar så får man inga vettiga svar. Hur fan ska jag veta hur det går till, ARG!!
Ha lite överseende med texten, jag orkar inte skriva ordentligt nu. Har just kommit hem och är trött något fruktansvärt.
Aja kan ta allt från början dock står allt i Motocrosstråden tror jag!
För ungefär 1 år sedan köpte jag crossen, Honda CRF250f -08 för ett bra pris, de påstogs vara ny vev, kolv, ventiler osv i.
Den gick 1 körning sen startade den inte mer. Lämnade in den och de justerande ventilerna. Gick bra igen typ 2 körningar sen slutade den starta igen.
Lämnade in den för andra gången och då hade ventilerna rasat, lagrena åt helvete, cylindern skuren, toppen skadad osv. Över 8000kr kostade de då att renovera den.
Nu har jag kört 2-3 timmar sen renoveringen och nu rasar den igen.
Den här snubben måste ha knarkat.
http://www.blocket.se/dalarna/Yamaha...4.htm?ca=6&w=1
nja, honda gör bra 4-t hojar också. Mycket pålitliga hojar enligt mig! Men har man oturen att köpa en cross där okunniga klåfingriga hemmameckare försökt greja så brukar det ofta sluta med att något går sönder. Med det menar jag att vet man inte vad man håller på med så ska man låta bli, för det verkar just som att filip råkat ut för en sådan. :(
Jag är truckförare. Kör även lätt lastbil, leveranser till norge osv. :)
Ait nya updates angående detta!
Öppnade upp allting och såg att de låg en trasig kolvring-liknande grej som skulle hålla fast kammen som legat där och gjort skada.. Som tur var så har den inte skurit igen så kolv och cylinder
fungerar fortfanarade. (puh), bytte kamkedja och svänghjul som fått sig en känga men nu vill den inte starta ändå, troligtvis ventilerna som gått åt helvete (för tredje gången). Så blir att lämna in så får verkstad fixa det!