Övertid är gött, speciellt när ja jobbar som tidningsbud, liksom 3 timmar extra är typ 500 kr extra för mig :D Har jag tur och får ta andras distrikt så kan jag tjäna 1000 kr på 4-5 timmar, på att köra bil (automat med så de är gött)! :wub:
Utskriftsvy
Automatlåda i bil, de är typ win/fail, för det är riktigt skönt och kickdown är sjukt skoj, men det är kul att ge kopplingen en spark lite då och då.. :(
Jag måste då ge Jim Johansson, född 1997, dagens fail! :)
https://www.facebook.com/groups/3867...=group_comment
Att det spårade på Sverigeträffen!
http://www.freeride.se/video/44708/
är det bara jag som tycker den här "gangster"stilen är sjukt fjantig? visst, de är riktigt duktiga men fy fan vad patetiskt.
Köparen på bilen har inte hört av sig.. Han skulle ha kommit igår men har fortfarande inte hört något av han.
Fick skambudet på moppen, byta mot 4s eller 3000kr?:nooo:
La ut den för 8000 och 1 timma senare ett skambud:)
Fick sålt sendan igår, förjävligt att inte ha moppe egentligen. Att ens ta sig 2 km med cykel är ju helt sjukt :(
Klarade mig från skambud men bytesförslag med fiddys skär i hjärtat! ;)
Vad fick du?
vad tror du jag kan få för min?
Har nog aldrig mått så dåligt och aldrig heller gråtit så mycket.. :sad:
fick veta för ett tag sedan att några "kompisar" snackat skit om mig och flera av mina kompisar.
Har rökt i ungefär 1 år nu och i början på sommaren tänkte jag, nu fan är de slut med rökandet, det är för dyrt och de är dåligt för kroppen och andra osv, ska snusa istället för de är bättre på alla sätt.
Nu gör jag båda delarna för de gick inte o sluta röka och nu går de inte att sluta snusa. Fucking hell för nikotin? Har dock dragit ner på rökandet så antar de löser sig i längden ;)
Var som mig. Varken dricker, snusar eller röker. Inge svårt det. ;)
Har försökt X antal gånger, det går fan inte när man väl börjat. Får sån sjuk huvudverk så jag orkar inte med nånting annat. Får ta tag i det där förr eller senare..
Du är duktig du! :)
Jo det är svårt när man väl ligger i. Som jag skrev över får jag sån sjuk huvudverk utan det
Ja det är svårt att sluta med nikotin, iaf snus.
Jag slutade röka bara sådär, nu håller jag mig till feströkande. Det känns nog mer som att de flesta unga säger att de inte kan sluta, jag blir arg utan osv.. Men jag menar vissa i 50-års åldern som har snusat sen unga dar om de kan sluta på stört så kan nog en pojke också sluta med nikotin utan att dö.
snuset provade jag sluta med, dock inget seriöst försök. Jag kan nog sluta med det om jag försöker, men det är så förbannat gott! :)
Varför sluta snusa? Det finns inga bevis på att det är skadligt. Det enda dåliga är att det kostar pengar, men å andra sidan så skulle man lägga 40kr på något annat onyttigt om man slutade.
Jag kan sluta om jag vill, men jag vill faktiskt inte :)
hahahaha.. ja slutade röka för att de helt enkelt var för dyrt när man rökte 1 ibland 1,5 paket om dan.
vill man spara pengar så hittar man sätten och man kan göra mer för pengarna än köpa skit.