Muncancer, sönderfrätna tänder osv haha men det är la inte så farligt. :)
Utskriftsvy
eller hur, lika här. drickandet har jag slutat med nu när jag har skaffat flickvän, numera känns det så onödigt när halva/hela dagen efter blir förstörd pga lite alkohol på kvällen. Sedan så förstår jag inte mig på folk som förespråkar snus/cigaretter. Liksom ~50kr/dag är ganska stora summor på en månad, särskilt för studerande, som jag antar att majoriteten av medlemmarna på detta forum är.
Jag kan nog inte påpeka någon positiv egenskap från någon av alternativen.
Varför vill folk ens börja? Visst, det var ju skithäftigt att sitta på skoltaket som 14-åring och skolka från lektionerna för att tjuvröka. Men att börja i högre ålder, fan har man inte bättre självdisciplin som 16+-åring än så, eller finns det några andra orsaker än grupptryck?
Bara undrar!
Ja men man snusar inte en dosa om dagen oavsett om det är lös eller portion.
En medelsnusare gör av med en dosa på 2-2½ dagar.
Båda dina påståenden är myter. Det som kan hända är att tandköttet kan frätas, och det är inte farligt.
[QUOTE=Andiih;418259]Ja men man snusar inte en dosa om dagen oavsett om det är lös eller portion.
En medelsnusare gör av med en dosa på 2-2½ dagar.
jag tar iaf en dosa per dag, fast klart de flesta unga snusar kanske inte så mycket.
fråga du en snusare i 40års åldern hur mycket han snusar.
Varken positiv eller negativ, då det är samma sak som att tugga på en citron.
Tandköttet liksom skrynklar sig, spotta ut snusen i en timme och tandköttet är återställt.
Dom snusare jag känner klarar sig på en dosa 2 dagar. Jag kan gå 3 dagar med en dosa, och ibland händer det att jag tar 2 samtidigt.
Parkeringsböter på 450 spänn :ranting::ranting::ranting::ranting::ranting::rant ing::ranting::ranting::ranting::ranting::ranting:
Har obetald semester i tre veckor.. :( Dock så är det sjukt skönt att kunna träna och dega på dagarna, kommer nog sakna det när man blir knegare.. :whops:
Vid vår skola som ligger precis bredvid pendeltåget finns det en gratis långtidsparkering som är otroligt underdimensionerad så den är väldigt ofta full när jag kommer dit runt 8.15.
Alltid står det bilar precis utanför sista parkeringsrutan där de finns gott om plats o parkera, finns c:a 5 såna här platser där de alltid står bilar olagligt och jag har aldrig sett dem få böter.
Så nu i fredags fanns en av dessa lediga så jag tänker: "Äsch de kollar väl aldrig parkeringar på en gratis parkering så kommer aldrig få böter här."
Och jo fan, just denna dag(som jag får reda på senare så kollar de dessa parkeringar 1 dag varannan månad) när jag parkerar där, kommer dem o kollar och ger mig böter :ranting:
Att pengarna aldrig ska räcka till...
Bilen fulltankad och bötern betald, blir vatten och bröd nu fram tills studiebidraget
Jag får aldrig in mitt papper om studiestödet inlämnat till skolan, alltid något annat skit som tar emot. men måste nog imorgon.
Så pass alltså? :huhu:
Det är illa! Själv har tjejen något cp-ryck varje gång hon dricker, det är som om hon får PMS när hon dricker, först skriker hon, sen gråter hon, sen bara.. poff så sitter man i en buske. :huhu:
Sånt är tråkigt som fan! Dock felparkerade du ju, så du får väl halvt skylla dig själv. :whistle:
Hittar ingen som säljer sommardäck till min 740 som är de sista jag behöver fixa innan jag kan sälja den :(
Någon? :(
Och? Det är väl inget fel med det. :unsure:
Serves you right bitch! :mad:
Sånt är riktigt tråkigt! Men du har i alla fall tid att spela, själv har man tenta den 25:e så jag pluggar som fan. Tur att det är just då dock då det är HIF-MFF på kvällen och tentan slutar 12 så jag precis hinner hem. :huhu:
Men du är ju bara dum. :(
Jävla äckliga komplett som inte säger de har slut på lager förrän man beställt! Preliminärt datum 24 september, fuck det jag avbeställde och beställde från webbhallen istället, haha
Är de bara jag som postar i denna tråd eller? Kanske bara jag som har massa fail att bjuda på och ni andra har de bra just nu? :(
ONT: Inget cashflow alls längre, I need to get a job :(
Postar ja i den här tråden så anses de alltid var av för grov karaktär tyvärr :sad1:
Segt, men du har väl körkort, så bli tidningsbud, perfekt om du går i skolan samtidigt! :)
Allt är mer eller mindre fail för mig just nu, fast ja kan iaf gotta mig med att ja har cashflow nu när du säger de... ;)