Pank så att det skriker om det, lär skaffa ett kvälls jobb eller liknande.. Allt är så rötet utan pengar
Utskriftsvy
Pank så att det skriker om det, lär skaffa ett kvälls jobb eller liknande.. Allt är så rötet utan pengar
Dagens Fail :/ Länkarmarna på 240 gick av längst fram, å ingen vill sälja två par till mej för en liten slant :(
Ramlade med sporthojen idag när jag skulle iväg och stunta... på 1 hjul går det nästan alltid bra men när man sedan kör med båda hjulen i backen så tog jag en kurva i lite för hög fart... Det blev en highside och landade bland stenar och dylikt :) ca 70-100km/h.. dagens tur? haha :)
12 km hemifrån å topplockspackningen ger sig på Fucko rx:en :( Gissa vem som blev sur... även på en skogsväg långt inne.. Detta måste verkligen vara dagens Fail fö meej.
Äger 13,91 kronor .. tur att det är löning om 3 dagar
Fick U på min första tenta, känns ju sådär. Var dock "bara" tre poäng ifrån så det var ändå helt ok jobbat med tanke på att jag var sjuk i 2-3 veckor och knappt kunde plugga eller resa mig ur sängen. :unsure:
Skolans planering är asbra.. Ena veckan har man ingenting, veckan efter har man 3 prov och 2 bokredovisningar, skönt!
Vänta bara tills det är tre veckor kvar innan julen, då smäller det rejält ska du se! Oftast 3-4 prov per vecka och sen en massa andra inlämningar. Vi fick ha max två prov/större inlämningar i veckan men lärarna flyttade proven från "sin vecka" till en annan så vi hade ingenting i tre veckor för att sedan smälla som fan och ha 1-2 prov per dag+inlämningar. Snacka om att man var glad de gångerna man faktiskt pluggat innan/gjort inlämningarna klara veckan innan.
Ena xenonljuset på BMW:n har sagt upp sig........... *tar fram pensionsparningen och alla pengar på sparkontot* :sad:
Skolans internet har blockat "kärkekstråden" här på mnf, endast den? :o
Köpte ny vinterpulka igår! Nazisträcer :wub:
hade dåliga svingbussningar för nån vecka sen och det gick lite snett på bakhjulet så körde in i ett staket och sen in i ett elskåp ;) slutade med att moppen satt fast på 4 olika ställen mellan staketet och elskåpet och jag satt fast med foten och armen ^^ jävlar vad man garvade då :p
Nu kan jag skriva en fail, kardanaxeln rasade på nya bilen, inte ens ägt den 1 dygn. FML, varför förföljer denna otur mig?