Bakaxeln nertagen ifrån 240 :wub: Imorrn hittar den nya upp :D
Utskriftsvy
Bakaxeln nertagen ifrån 240 :wub: Imorrn hittar den nya upp :D
Flyg till finland på höstlovet bokat!
Jobba på höstlovet!
Samt att DTn råkar resa, sen om man tycker det är ett + eller - är en annan sak :P
Cashflow, en av mopederna borta.
en flottig handels-brat åkte ut ur vem vet mest i andra omgången :mohaha: nu blev jag glad
slog tån i sängen ramla ner på golvet, och hitta en 20a :lol:
Rummet börjar likna något nu! Bara hänga upp en vägghylla, slå ut en vägg och köpa en ny tv att hänga i 'sovrummet' så är jag färdig sen :wub:
ska köpa arvidZons sr50 idag:D
Lär få mer jobb nu , samt att studiebidraget kommer snart! :D Bra då jag bara har 1,2k att röra mig med nu :)
KOD RÖD
http://www.rockstargames.com/
SÅLDE CYKELN!!! :D:D:D 4000 k rikare :D Så jävla feting win så det inte finns!
mamma betalar ny vev, lager, kolv mm!!
Får en Peugeot Fox imorgon :)
CIAO SUGET ATT BÖRJAT KOMMA BLIR HELT GALEN!!!!!! ( någon som har en billig ciao i stockholms området) ??
Fick 100 spänn för att pumpa ett cykeldäck, tog ca 30 sek. :)
Nyklippt! :huhu:
jasså? ;)
fick en impuls grej igår och snaggade mej och fick kompisen göra en fyrkant i huve! skönt äre iaf! :D
http://img805.imageshack.us/img805/5...7413381362.jpg
Uploaded with ImageShack.us
Bytte till mig ett PR rör mot ett skabbigt Thrower + 250kr mellanskillnad :D
KÖRKORT :D Nu slipper man frysa i vinter <3
Blir till att hämta ut bf3 kl 00:00 imorgon på gamestop i uppsala :)
Fick stanna hemma idag också pga min fot men polaren var också hemma och var sk "sjuk" så vi drog ut o körde, nu är jag back on track efter en sabbatsdag!
jag e också hemma! men dock ingen win, jag hade så ont i huvudet att jag började blöda näsblod, och igår så spydde jag på en spårvagn, och efter jag hade hoppat av en buss, och hemma! så inge win här alls. dock så är jag friskare, så kanske ska ut med predatorn och köra baka snart! :D
Skrillex till Peace & Love :D
slutade 1 timme tidage
Fick hem mitt bf3 idag!
Jag är lycklig pojk nu:wub:
Körde in bilen i förrådet:)
sista inlämningsuppgiften i den här mattekursen var överlägset enklast :P behöver nog inte ens stressa för att hinna färdigt...