Fick erbjudande om jobb i Tyskland i morse, tre timmar senare var biljetten bokad och på tisdag bär det iväg! :)
Utskriftsvy
Fick erbjudande om jobb i Tyskland i morse, tre timmar senare var biljetten bokad och på tisdag bär det iväg! :)
min cylider då? :O
Fick höra idag att jag GARANTERAT har jobb nu efter sommaren. :D:D:D:D
Lan hemma hos mig ikv, var ett bra tag sen man spelade över huvud taget så ska bli skoj! :)
Drar iväg på hemmafest ikv! :)
Efter en fin kväll; ettan!
Har precis gjort en whitelist -ansökan till Northland Gaming. :) Nu är det upp till Yoda!
Cykelkraft idag o köpa fögge , sen äre bara vev o svänghjul - Sen är ciaoen klaaaaaaar :wub:
Kom in på förstahandsvalet! :wub:
Luftfilter "polini race" -189.00
Kondensator CIAO/BRAVO 59.00kr
Gasvajer universal 1200mm 49.00
Förgasare Flatslide Stage 6 R/T PWK 899.00
Systoflexslang 8mm "Kstar" 35.00
853 spänn :D fan va värt
Poliserna..:wub:
Skulle åka in till Jonthä igår, så jag hoppade på mopeden och börjar åka, tar självklart mindre vägar igenom skogen osv eftersom det är både roligare och säkrare..
Efter 3 mil så var jag framme i Östhammar, åker över en bro, och svänger vänster.
Samtidigt som jag svänger ser jag att 2 lysen kommer ut ur kurvan 100m bort, men jag fortsätter ju som vanligt..
När jag kommer närmare ser jag att det är två motorcyklar, och till min förvåning så är det två stycken MC-poliser, jag är körd!
Tänkte att det var ingen idé att försöka åka ifrån dom, så jag fortsätter bara åka lugnt, och när jag kollar bak så ser jag att dom inte vänt!
Helt otroligt eftersom jag har bara en liten diod som framlyse, och den både ser ut och låter som en cross!
Så dom poliserna är dagens win, jag var säker på att jag skulle bli tagen!
Om en vecka vid den här tiden är jag utanför globen! :D Tagga Sonisphere!
Verkar vara stor skillnad mellan landet och stan, jag behöver knappt oroa mig när jag möter polisen ;) bara jag kör normalt så är det lugnt, och har också klarat mig fasten jag råkat varva framför dom några gånger.
Följde efter en polis med skjuts i typ 10 minuter förut, dom skulle åt samma håll :rolling:
Mm.;)
Men jag hade ju nästan inget framlyse, och inget baklyse, det är väl inget jag tycker är bra, menmen..
Den vägen jag åkte är känd som "promillevägen" här, där åker dom flesta när dom druckit istället för att ta landsvägen. Tur att man inte blev stoppad för att blåsa!
Inte för att jag druckit, men då skulle dom väl antagligen fråga lite om mopeden..
Jag är numer ägare till en röd Yamaha DTr 07! Snigg som fan och jag tog en premiärtur in i skogen och åkte vilse med skiten... :p Pluggen får sitta kvar, ett trimrör skall införskaffas så jag spar på originalet, sen så måste jag få tag på en MORIC-box till den, ostrypt eller strypt, spelar ingen roll! Ingen som har en liggandes (skulle kunna köpa eller byta mot Sendadelar isf)?? Derbi Sendan ska säljas i delar... :´( <3
Wheels ikväll :)