cdi box finns på twostroke har ja för mig.
Utskriftsvy
Middagen! Tigerräkor till förrätt och snart blir det fläskfilé o klyftpotatis! Efterrätt blir kladdkaka och grädde. :wub:
tApAtAlKd~
Nu har ja ett avstämt emil123 rör. Så nu ska nog MRXen gå lite bättre:wub:
0,4l/mil är ganska bra för en midrace/hyper-moped va?
Festen på djurö blev faktiskt helt okej! Enda var ju att man inte hade så mycket att dricka :/ Men det var många sköna polare där, samt att man lärde känna andra sköningar :D
Teori prov imorgon och är faktiskt inte ett dugg nervöst :D
Blir nog annorlunda på onsdag när jag har uppkörning xD
Pipjäveln låg kvar efter 3 dygn i skogen typ 2 meter från en cykelväg! :D
Gårdagens win:
jag tog och åkte till brudens typ sommar ställe på skaftö, och när jag var där så fick jag åka helikopter bara för hennes morbror äger en, var redigt asum! :wub: sedan landade han precis utanför huset :wub:
Cashflow $$$$$
Nja, tycker bara det låter så sjukt patetiskt när ni vill framstå som rikemansbarn över internet. Ni vill ju uppenbarligen bara att folk ska bli avundsjuka på er och tänka "Shit, dem måste vara rika", vilket bara är sjukt löjligt.
Är jag sugen på pyttipanna på en lördag så lagar jag det, är jag sugen på något annat så lagar jag det.
Dömde en fotbollscup och tjänade 1050 kr. :wub:
Mina föreldrar åkte iväg och sålde gamla serietidningar från typ 3an, så fick 140 kr för ingenting :wub:
Hämtade ut min stationära dator från Elgiganten idag! Skönt att få tillbaks den efter att den har varit inne på lagning i ca en månad...
Gårdagen! Först Uddevalla GP o sen goaste kröket på länge :)
The big 4 är helt klart dagens win för mej! :wub:
deadmau5 @ Peace & Love i torsdags är mitt livs WIN