Gopro HD :) funkar kanon!
Utskriftsvy
Har du HD motosport? Kör med den iallafall, men det kanske inte är någon större skillnad på de två :P
Var det någon som såg två första heaten för första ama utomhus i USA nyss? på allisports :)
tror andra mx1 heatet börjar kl 01 och mx 02 på motors tv om ni vill se :)
mer än vad hojen kostade begagnad :) fast min var billig så kanbske därför :)
Tack för att du märker vad jag gör fel, precis därför jag har gopron :wub:
gasa mer ur kurvorna... ska tänka på det idag, sedan förra körningen så var det att jag skulle växla ner när jag kör in i dem :)
Jag har börjat använda bakbromsen nu, så jag måste komma ihåg att flytta bromspunkterna :)
14:32, ska jag köra på honom?:D
Nej , Åk brevid honom :D I tvära kurvor växlar jag till 1an/2an (kör fyrtakt som jag inte är riktigt van vid) och ger full smacka och drar i 3an efter kanske 4-5 meter (om jag kör på 2an dvs) och i långa kurvor växlar jag ner en växel och sen upp direkt när man har fått upp farten :)
Du som kör tvåtakt borde verkligen växla ner så du får all effekt ur kurvorna , var inte rädd för res :) Det är bara att släppa på gasen i en halv sekund och växla upp ;) Hoppa mer , dom där hoppen ser inte så farliga ut :D
tror fan att jag också ska skaffa nån kamera så man får veta vad jag gör för fel :P
Jag har också hoppnoja med den här hojjen :D Så jävla mycket tyngre än en 85a som väger nada x )
Jag försöker gasa så mycket som möjligt innan hoppet och gasa lite i kicken för att inte stupa framlänges men jag är så jävla feg så det blir broms precis innan hoppet ändå -.-
hehe, det går nog bättre för oss när vi har lite timmar i sadeln på bestarna :P
*pinsamt* :)
http://www.youtube.com/watch?v=wY7x-ifjaeg
När jag gasade så fick jag bakhjulssläpp, och när jag försökte räta ut så fick jag framhjulssläpp :D det gillade inte jag så jag satte mig på stenen som ni ser när jag lyfter upp hojen :wub:
Det var rätt dammhalt på vissa partier men det gick bra förutom där :( men efter den lilla skitvurpan så gick min körning skitdåligt :(
Bytte oljorna i hondan idag (växellådsoljan och motoroljan) , aldrig gjort de förut så jag var skitnervös att nåt skulle hända när jag åkte , körde kanske 10 varv med pauser när jag kör över knölarna och får världens jävla res och sen tvärdör skiten men rullar :thinking: Kollar sen ner , då har kedjan gått av :sad:
Blir till o köpa ny kedja också då :O Ändå har jag smörjt den efter varje tvätt/träning :O
mums! hur gick den av? utmattningsbrott eller? klara sig blocket och den skiten? :')
Själv fick man punka på första varvet :'( och hojen går för fett på lågfarten så den släckte ett stift :'( skitdag!
Men nu har jag fixat fälgen efter att ha kört lite med punka, tagit av svingen, fettat in och bytt glidplast :)
Imorgon efter plugget så blir det köpa slang och däcklås och kränga däck :)
gaaah måste se till att få min lagad snart! sjukt sugen jag blir när jag ser era filmer!!!