Ehum, detta var lite lustigt.. :P Hittade två snusdosor i farsans väska, och har aldrig vetat om att han snusar trots mina 18 år.
Ganska konstigt att vi båda två gömmer snus från varandra, ska man fortsätta utan att avslöja honom? :D
Utskriftsvy
Ehum, detta var lite lustigt.. :P Hittade två snusdosor i farsans väska, och har aldrig vetat om att han snusar trots mina 18 år.
Ganska konstigt att vi båda två gömmer snus från varandra, ska man fortsätta utan att avslöja honom? :D
att man är så jävla klantig o läster fel.... missade första dan på sommarjobbet kul... fan asså :(
Åkte till Mediamarkt för att kolla ny mobil (Eftersom jag tappade min iPhone i havet).
Iaf.
Vi stod där och kollade på mobiler då, så började en säljare prata med morsan om vad hon hade för abonnemang och så.
Så slutar det med att hon får en helt ny iPhone och jag får hennes gamla iPod Touch.. Hmm.. Det gick fel här någonstans?
Har absolut ingenting att göra, och jag kan inte hitta något gott att äta/dricka heller, ååh va kul med sommarlov.
min vevstacke sitter fast :(
Alla jävla 96or som åker utan ljuddämpare med sina zx trimmade aeroxar på 70 vägen precis utanför mig och försöker bli knäppta i fartkameran :doh::mad:
Blir tokig snart :bla:
Ryssar, vidrigt jävla folkslag.
Ska tydligen regna imorgon, jag som hade tänkt åka lite då..
Skulle köpa korv, åker till affären och köper en massa skit. Packar upp kassen hemma, och har glömt korvfan! Det var egentligen det enda jag skulle köpa. :damn:
Som väl känt är vi nere i gröten här i Sverige. Blev rånad för första gången idag, utav ett gäng negrer. Det är väl givtevis inte den sista gången, så staten hoppas väl att jag nu anpassar mig. :)
Faaan jag hoppades på bra väder med självklart ska det börja regna som fan, hoppas det slutar snart iaf..!