japp
Det gör jag ju också :gloria:
Utskriftsvy
Lönen kommit, win win win :wub:
Sverige - Australien om ett par timmar.
Det är därför jag är hos farsan eller morsan nästan varje helg då eller ?
Bor hellre i Bollnäs tills jag har pluggat klart än i äckliga väsby och allt jävla skit som har kommit till senaste 10 åren och farsan bor i en tvåa och syrran bor här så det blir lite krångligt att bo här eftersom stora rummet är uppdelat i 2 delar redan och sen är det bara vardagsrum kvar ..
Prata när du vet något istället.
Ont som fan i hela nacken(kan knappt röra den), revbenen på vänster sida är svullna och jag har knappt någon röst kvar.
sluta lacka, jag skojade bara :wub:
ONT: Var och hämtade block och fälgar idag hos käre Isaxon, flyttade även över allt på c:a 2 timmar så de va überwin, dock går den lite halvdåligt och så är bakbromsen sämst, ska försöka fixa de nån annan dag, måste också langa på framfälgen ;)
Får jobba en vecka åt pappa, ~11 timmar per dag (!), 70 kr timme, en vecka, ~4900 :D
Enligt afton****n ska ljudet igår på Sonisphere ha varit det sämsta de någonsin varit med om. Visst, ljudet kanske inte var tipp topp men inte fan var det så dåligt. Inte för folket som stod längst fram iallafall.
Nej inte den här gången, utan stod front row och headbangade. Därav är jag öm i nacken, revbenen vart rätt mosade av trycket mot stängslet under Slipknot. Men det var det så jävla värt. :D
GTA IV + alla DLC för 80 kr på steam!
Gårdagens iof, tog 8 minuter innan en snubbe ringde på min blocket annons och kom direkt :D
Sålde min LG 32" lcd tv, så jag kunde åka till stan idag och köpa en Philips 42" ist... Vilket f.ö. är dagens win :D
Samsung Galaxy S2! :wub: :wub:
stor summa rikare när jag är 18 fick reda på det nyss :wub:
boken har kommit :D
Jens Lapidus - Livet Deluxe :wub:
Bara 4 dagar kvar sen har man äntligen jobbat klaaart! Sen bär de av till London ;)
har äntligen lyckats med en hygglig ik-riggning av min figur i blender... trodde aldrig det skulle gå :O
1,5år tills jag blir 18 idag :huhu:
då blir det bil!