Tur att man var så otroligt seriös då ;)
Utskriftsvy
plugga på jävla moppeprovet - uppskriving imorron,2 ggr 61 och 68 pts :D
man får nog plocka på sig rätt mycket weed om man ska tjäna "en hacka" på det, en femma kostar väl typ 500 kr och 5 g löv är ju en rätt bra bunt :P, sen måste man utvinna själva gräset eller om man tänker göra hasch av det också.
Kompisen tyckte att det var dags för att slakta reservdelsbilen så han överlät den till galna danskar.
http://farm7.static.flickr.com/6001/...ae4ce8cf_z.jpg
Untitled by Jesper Nordström, on Flickr
Jag antar att du tänkte rätt, men jag kan inte bortse från att jag hellre ryckt upp plantan och sedan åkt hem för att plantera den.:sad1:
Va å kolla på en 244 idag , riktigt fräsch , åker nog och köper om några dagar då han skulle kolla växellådan och koppling för att 1:an va svår att få i ;)
Är väl upp till var och en att avgöra det, men personligen skulle det vara onödigt då straffen är för helvetes överdrivna och det skulle knappast gynna mig på nåt sätt psykiskt heller.
Dock hade jag nog övervägt det vid någon sjukdom som svår migrän eller ADHD, det finns trots allt en person som fått tillstånd att använda det just pga medicinska skäl om jag inte missminner mig..
Sen risken att man fastnar, nej tack :P
OBS: Kasta bara inte in mig i nån jävla diskussion bara ;)
äh knappast farligt att röka på, enda risken med det är att få narkotikabrott i registret i fem år framåt... behandlar man det med respekt är det inte farligare än alkohol
hittade en färdiggrillad kyckling i kylskåpet :wub:
Är det inte bevisat som ofarligare än alkohol? Alla nämner hur dum i huvudet man blir på det, men man kan väl bara få lite sämre korttidsminne vid större konsumption, alltså flera gånger per dag i veckor. Givetvis inviduellt, men helt klart mildare än dess effekter som alkoholen ger.
ja, asså, klart man blir fucked om man röker på hela dagarna, men hur blir man inte om man är full hela dagarna? ganska vinklad propaganda, och som du säger, röker man på "till fest", ungefär som att man blir full till fest är rökat garanterat lindrigare än spriten.
Sant :) Inga bieffekter och det är inte själva änmnet i sig som är beroendeframkallande utan det är ruset, till skillnad mot kokain, heroin mfl. Ingen har NÅGONSIN tagit en överdos av cannabis, då det helt enkelt inte går. Skulle jag ha tillgång till det skulle jag prova :)
När Spanska polisen hittar en hashodling, då hugger dom ner allt och lägger det i en hög( blir ju väldigt stor hög när det är mycket) sen tänder dom eld på det och vaktar tills allt är borta ;)
Defintivt, det är sant.
Ja det är den jobbiga biten. Samtidigt förstår jag om man idag inte tillåter Cannabis, alkohol hade ju inte heller blivit tillåtet i dagens samhälle.
Nja..jag sa ju just att det finns bieffekter och att man inte tagit överdoser med cannabis stämmer inte heller, för det kan man göra. Ju mer du bolmar, desto dummare blir du, precis som med alkohol.