Men ditt dumma helvete, vart ifrån får du att jag har pedofil/hebefilisk läggning?
Utskriftsvy
Du följer efter någon med fin rumpa och ska fota/filma det?
Då stoppar vi där grabbar.
Tillbaka till topic.
Filips bravader.
:thumbsup:
Inte dagens, men på midsommar ramlade jag ner naken från ett 3 meter högt loft...
Ett flak öl är inte gjort för att drickas på en kväll, men nu har man testat det med! :)
Btw här är videon på dina prepubertala -18åringar, som i själva fallet är runt 24år och har ett så sjukt fint ass. :(:(:(
http://tinypic.com/player.php?v=335fntv&s=6
Har in gjort något idag..
Tråkigt som fan, men imorrn ska jag iaf städa lite..
Dagens fail går till polaren. :P
Han var ute med sin tjejs familj på sjön, han låg och solade. Råkade somna och drömde väl en trevlig liten dröm och fick bånge. Brorsan i familjen och farsan börjar skratta men hennes morsa säger till henne '' Kan du inte täcka över den med något? '' :lol::lol:
Hmmm..... penibel sits.
Själv har jag fått en dj*vla värk i högra låret. Jobbigt som fan.
Har ont i ena skinkan så jag knappt kan sitta :( och tror att farsan hittade en flaska stardorska eller vad det heter under min säng när han städade :O
Vart stoppad av en random snubbe på en gata för att jag åkte 50 på en 30 väg.
Han säger: Är du inte klok i huvet, du kan inte åka 80 på en väg med MASSOR av barn och djur, ser jag dig en gång till ringer jag polisen!
Failen gick nog till gubben som sa att jag åkte 80 på en originalsenda :thinking:
Vaknade nyss....
Tappade plånboken igår, sitter och spärrar kort för fullt nu...
Hahaha är den sann? Låter lite som nå del av american pie. Ahahahha asså "kan du inte täcks över den med något?" hajajhaCitat:
Ursprungligen postat av Max
hahahahhahahahahaha grymmaste failen !hahaha xD