haha, tänkte på de jag med..
Så jävla äckligt jobbigt, har några gårdar kvar nu att rensa ogräs på.. sen blir de klippa gräs YEAAAAH
Utskriftsvy
confused, ska man köpa cross, eller köpa sm fälgar, polini guss 80cc och vforce3 membran? tror min cylinder är trött på livet, jävla skit ****...
Aafan, lite konstigt skrivet av dig där, du började med att säga att man inte ska klaga på att behöva rensa lite ogräs, du får inte göra de på ditt jobb och vet alltså inte hur de är när man gör de i 5 dagar i streck. Sen har jag i stortsätt lika tider som dig, klockan ringer 06:00 varje dag.
Klockan ringer 05:00 varje dag här. Jobbar sedan från 07:00 (då vi anländer till huset) till ca 17:00 (blir ibland fram till 18:00 eller till och med 19:00 då vi bara har ett ex antal timmar att göra klart taket på). Är sedan hemma ca 1 och en halv timme efter att vi har slutat, så jag har ändå anledning att klaga.
Men jag tjänar mer än dig på att rensa ogräs... ;)
Men du går inte i skolan och är heltidsanställd? (eller vad säger man? Hjärnsläpp...) Jag ska börja andra ring i gymnasiet, så det är grymt btalt i alla fall. Men visst, hade jag varit heltidsanställd så hade jag haft 200 kr/h istället. (Alla i firman har det förutom lärlingarna)
4:57 Klockan ringer
06:30 Börjar jobbet
15:30 Slutar jobbet
16:15 - 21:00 Ute med kompisar
21:00 - 23:00 Kollar film / är förbannad över fittmoppen
:(
Vilket år och hur länge har du jobbat där? Det här är min andra vecka och dom har redan sagt att jag har jobb när jag vill plus att jag ska få löneförhöjning. Så jag kommer ändå tjäna mer än dig om nån vecka bara. ;) Men det är som sagt inget lätt jobb, då man har ett antal ex timmar på sig att få klart taket. Stressigt som fan!
Drog precis förbi ett par MC's ute på landvägen, tror inte att det gick 70 km/h dock..
Nån supermotard och någon sporthoj, SM'en låg fullt så gott de gick..