Skumt. Har inte en aning, sorry :/
Utskriftsvy
Htc Desire z, najs eller bajs?
Samung galaxy s2 :wub:. Helt underbar. Findus ta en SGS II. Du kommer absolut inte att bli missnöjd. Körde sense förut. Förstår inte vad som är så speciellt med det. Htc är bra. Men samsung äger.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Håller med ralley, fyfan vilken underbar telefon! Jag är kär. :wub:
Har en fråga angående en sgs 2. Jag tänkte att jag skulle flytta litte appar till sd kortet. Men när jag trycker app2sd så står det att det är för lite minne. Har inte användt något av sd minnet. Mär jag går in på inställningar och lagring så står det ej tillgänglig. Vad kan det bero på?
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Tycker bara det känns tråkigt att folk klankar ner på Apple på oklara grunder för att man tror sig veta hur det ligger till. Vissa säger att nära skjuter ingen hare, det är ungefär samma som att gissa någonting.
Klart du får tycka vad du vill, men att tycka något som är inte stämmer är ett no no.
Ähh orkar inte spinna vidare på den här diskussionen, det blir så långlivat.
Jag ska beställa SGS2 imorrn och vill behålla mitt nummer. Jag har haft kontantkort innan och har runt 300 kvar, vad händer med dom pengarna?
Men 300kr är väl inte så jävla mycket att sitta och spara på i ett sånt läge vaffan :P
Har beställt nu, tog nytt nummer men tydligen så förs pengarna man har kvar automatiskt över som samtalspott. Nu letar jag fodral men hittar inget :/ Polaren fick med ett läderfodral när han köpte en HTC Desire HD, finns det nåt liknande till SGS2?
dessa diskussioner kommer aldrig leda nån vart! det är ju trots allt en smaksak vad man själv tycker bäst om och tänker försvara. Jag själv har en iphone 4 men tycker det är lite synd att de är så begränsade. jag har absolut inget emot android och skulle absolut kunna ha en istället för min iphone, båda operativsystemen/telefonerna har brister på ett eller annat sätt, jag tror att man "lär" sig gilla en telefon om man använder den själv:)
Jag har tittat lite på den här: http://www.mytrendyphone.se/shop/ed-...al-24155p.html
är det måtten på det som går i eller är det yttermåtten?
Följer det med ett 16 gb minneskort eller är det nåt inbyggt i SGS2? Står ju olika överallt >.<
okej :)
det här ska väl passa? http://cdon.se/hemelektronik/transce...2_16gb-7171731
Ska du ha filmer på mobilen? Annars är 16gb helt onödigt enligt mig.
någon som vet hur man konverterar filmer så att jag kan kolla i min iphone? från avi till mp4 t.ex?