Är Beta RR50 årsmodell 2000 gjord på KTM eller AM6 motorn? sen, är ramen gjord av en 250(Box eller rör-ram?) och läste nånstans om att de var uppgraderade bromsar och dämpare? NÅGON som kan ge mig ett snabbt svar på detta? TACK!
Utskriftsvy
Är Beta RR50 årsmodell 2000 gjord på KTM eller AM6 motorn? sen, är ramen gjord av en 250(Box eller rör-ram?) och läste nånstans om att de var uppgraderade bromsar och dämpare? NÅGON som kan ge mig ett snabbt svar på detta? TACK!
Hmm ska man se en film eller inte? :unsure: Om det finns nåt gott så blir de film :D
Kjell, vilken man! Ingen som vet om de kommer att släppa en till säsong? :rolling:
Hjälp mig gärna om någon har lust!
http://www.moppenet.nu/showthread.ph...964#post251964
kan någon svara på min simpla fråga
Copa America!
Ledsen för dubbelpost.
Går rrx fälgar på en beta rr50 ''00 att sätta på raktav eller krävs de nån distans?
Tänkte byta mot en, och styla upp den med bland annat, rrx fälgarna som jag får billigt av polarn.
Haha,hade tråkigt och kollade igenom google street view,och farfar va med där.Ska bli skoj å visa de för han då han inte har nån aning hur de kan gått till:huhu:
Det skymtar en persisk matta under filten:O.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Bruden ligger och sover, och pga av hennes nackskada tänker jag inte väcka henne, och vill egentligen inte lägga mig bredvid henne ifall hon vaknar heller för hon har grymt svårt att sova just nu.
Anyhow, sitter i soffan och lyssnar på scream.
What's up dudes?
Drog ner den tidigare idag och var verkligen inget fel på kvalitén. Fanns på TPB på 1.3gb då fick man fin kvalité sen drog man ner undertexter ifrån undertexter.se. :)
Lite roligt med en hel film som handlar om en blind kille och en döv kille.
http://www.youtube.com/watch?v=IK1Pjgix79k
Den verkar vara rätt bra iaf, men är du säker på att den heter See no hate, hear no hate? Jag kollade på imdb men hittade den inte.
Jodå, jag tyckte de förut idag iaf. Sorry. See no evil, hear no evil hette den.
See No Evil, Hear No Evil (IMDB)
Okej.. När bruden börjar överrösta scream musiken med sitt snarkande får de vara nog.
Börjar fan bli lite nervös, ska göra AM-provet om en vecka :S
fan det finns inget att göra!!
[QUOTE=hyperperra;252587]fan det finns inget att göra!![/QUOTE
Gå å lägg dig då:huhu:
fasen vad rädd jag blev, installerade SpyBot - Search & Destroy (program som tar bort spyware), startar en scan och ser att det kommer fram namn på flera olika keyloggers osv.
Blev livrädd då jag trodde att jag hade dessa på min dator, visade sig som tur var att den söker efter de spywareprogram som den känner till...:doh:
åskan var riktigt nära alldeles nyss, gick ca 1s mellan blixt och ljud vilket betyder att nedslaget var drygt 300 meter bort, verkar dock vara på väg bort nu... får hoppas det inte regnar på lördag med för då ska jag grilla :ranting:
Extremt tråkig dag, känner mig riktigt nere.
Bra låt! Stämmer också:wub:
http://www.youtube.com/watch?v=wyLaG8wAo_8&feature=player_embedded
För första gången i mitt liv är jag rädd för åskan.
Hultsfred har tydligen fått ta in brandmän och bilar från hela kalmar län :O :(