Kanske lite OT men vad blir snyggast på en ciao , 4 ekrade bravo eller baghee fälgar ?
Säg vad ni tycker , kan inte bestämma mig.
Utskriftsvy
Kanske lite OT men vad blir snyggast på en ciao , 4 ekrade bravo eller baghee fälgar ?
Säg vad ni tycker , kan inte bestämma mig.
http://www.annonsera.se/västra-götal...o-projekt.html
Någon som är intresserad?
okej men de kosta 1399 på cykelkraft men ge mig ett pris på det ;) har gått ca en mil så det är som nytt förutom att där man sätter på det på cylindern så har jag en annan bult å det är de ända ;)
Jag frågade en kille på i en moppebutik som är expert på ciaos och han sa att sp röret är ett av de bästa på marknaden om man har en trimmcylinder. men vilket är det bästa då?
Inga köprör är speciellt bra till ciao men sp är väl bland dem bästa, dock så finns det ingen säker källa. Enligt mig skulle top one kunnna vara minst lika bra. Det BÄSTA är , och kommer alltid vara, avstämt ;)
Edit: Kan tillägga att jag har provat båda och inte kännde något större skillnad :)
Beror helt på vad för trimcylinder. Visst, för en vanlig dr.evo elr polini 43mm är nog sp nästan bäst. Men inte för dom vassare cyllarna ;) Sen har edvin rätt, avstämt är ju bäst eftersom de inte finns rör som är avstämda för cyllen som för scootrar, förutom simonini då. :)
Och sen så när han på cykelkraft snacka om ''bäst på marknaden'' som snackar han nog om på svenska sidor :P
aja självklart är avstämt bäst men ja sa inte att det är bäst på marknaden utan "ett av de bästa"
vad menas med riktpris?
aha. förlåt för jag e lite borta men skall vi säga typ 2200 prutat å klart?
öö okej vad köper du den för då?
med sp rör 70cc å 13mm fögge? plus över 100 reservdelar till ciao
Får dödsångest nu alltså :( Vet inte vilket jävla stuk jag ska ha på ciaoen :'(
1. Alufälgar / bmx styre / EBR ramförstärkning / pakethållare
2. Alufälgar / Original stuk med ebr förstärkning / vanlig längd på stänkan
3. Alufälgar / EBR gaffel / M-styre / ramförstärkning / kapad stänka
3. Alufälgar / EBR gaffel / "cross-styre" / ramförstärkning / kapad stänka
4. Helt original
Färgen ska förövrigt vara vit / svart