Gjort :D
http://www.sweclockers.com/forum/61-.../#post11106531
Utskriftsvy
tjena kan iprincip absolut ingenting om datorer, så tänkte kolla va min data kan va värd.
blir ju svårt för mig o säga va de är för saker i men ska försöka så gott de går
cpu :intel (R) core(TM) 2 quad Q6600 2.40GHz
moderkort: något asus vettefan va de heter mer
7gb ram minne ddr2
1,5TB hårddisk
blueray / dvd brännare
gainward 8800 GTS grafikkort (vad de stod på de ialf)
någon termaltake cpu kylare
något fractal designs chassie
klent med information ja vet men kan som sagt ingenting om datorer. men va kan den va värd i runda slängar?
max ett par tusenlappar, proppen och grafiken är stenålder, minnena likaså, resten är svårt att säga utan närmare specifikation.
fick som sagt hem lappisen idag, är fetingnöjd. i5an gör att den känns lika snabb som min stationära och batteritiden är feting :)
http://i289.photobucket.com/albums/l...1/DSC_3684.jpg
Ska logga in för att göra teoritester på internet. Men det går inte att logga in på skiten på min dator. Det funkar på mobilen och andra datorer, men inte på min egna. Vad fan är fel?
Tjo, min data var extremt segstartad idag. Sedan har jag märkt att jag inte kan spela eller lyssna på min musik jag har på datorn.. youtube funkar bra och så :S
WMP kan inte öppna nån fil, funkat innan.. VLC kan öppna men kmr inte ljud.. hjälp!! :O fattar inte vad det kan va :(
någon som vet vad man ska göra när jag hela tiden måste logga in och in och in, varje gång ja ska in på en sida måste ja skriva in lösen o allt igen, använder google crome, nån som vet problemet ?
Tjo, har problem med mitt ljud på datorn..
Systemljud och på youtube fungerar ljudet utmärkt, men inte alls annars. Mediaspelare, spotify osv. Jag har felsökt problemet och det stod att det var fel på mitt ljudkort.. :S så jag funderar på om det är drivrutinerna som kanske måste uppdateras..? :thinking:
På vissa mediaspelare funkar inte heller bild.. :S
Hjälp! :O
Hur pluggar man in en SSD? Vilken port alltså, SATA?
Någon som vet ett bra program eller så för att konvertera en film som är i formatet .m4a till mp3? Om det nu ens går... Testade att googla, men jag hittade inget program som verkade fungera.