Sök på Avi to mp4 på Google.
Borde finnas appar också precis som till Android också där man slipper konvertera filmerna, dom går att spela upp i programmet. :)
Utskriftsvy
Undrar lite snabbt om en touch-mobil kan få försämrad touch p.g.a någon har tryckt för hårt på skärmen.
Lät min lillasyster spela ett något stressamt spel och det känns nästan som att touchen inte svarar lika bra som den gjorde innan. (Hon tryckte väldigt hårt det syntes på fingret).
Har äntligen hämtat ut min SGS2 och den är helt underbart skön :wub:
Låter rimligt. Då min HTC har börjat få trögare touch och den förstår inte vart jag trycker på skärmen. Om jag kanske ska skicka ett sms och jag trycker på "r" så kanske det trycks på "Z" och jag kan inte göra nåt åt det. För att fixa det måste jag starta om mobilen. Men sen kanske det börjar igen efter några timmar
Hur byter man låsskärm på sgs2? Standard är så tråkig och ful
Om jag har ett surf-abonemang med fast pris (299kr) och surfar utomlands, då borde det ju inte kosta något, eller?
Fick höra det av en kille på 3, åtminstone på 3's facebook sida. Skulle kosta 25kr/MB dit jag ska, men kom på nu i efterhand att det är ju ganska stor chans att man hittar ett öppet wifi nät, om inte så har ju alltid hotellen så man kan betala för t.ex 1 timme på deras nät. Det räcker ju gott och väl för att bara kolla facebook, mailen osv lite då och då :)
jag tänkte försöka minska batteriförbrukningen på mobilen så jag stängde av internet då det stod att det drog 24 % av allting som använder batteri för tillfället men det står fortfarande att det är på i appen, är det mobilen som är skitseg att stänga av internet eller är det appen som är cp?
Det finns inget som heter Mobilt nätverk som går att bocka ur?
Det går att gå in på Mobila nätverk, där bockade jag ur Använd paketdata men det funkar iallafall.
Edit: Det var så man stängde av internet, jag glömde uppdatera sidan när jag kollade om det funkade. Men det står fortfarande att internet drar 20% av batteriet, appen är uppdaterad, WiFi avstängt, mobilt internet avstängt. Vad fan kan det vara då?
Hur var det nu ? Finns.det en spec sida för moppenet i mobilen? Ganska törrt att sitta och sooma hela
tiden nu när man är inne på telefonen :( samsung galaxy mini ; 1090 på elgiganten och är sjukt nöjd!
Rekommenderas starkt ifall ni ska köpa ny snart !:)
Köpte precis en HTC Incredible S. Fått ett bra förstaintryck, helnöjd hittills. :D
min tegelsten till en mobil har alltid funkat perfekt och kommer alltid göra det, köp en tegelsten era fjollor ;) <3
Någon som vet hur man stänger av möjligheten att ansluta till internet på en iPhone 4?