Såg Tintin filmen i 3d igår. Trodde seriöst att de skulle förstöra tintin serierna helt och hållet. Men den var suveränt bra, väldigt välgjord!
Utskriftsvy
Såg Tintin filmen i 3d igår. Trodde seriöst att de skulle förstöra tintin serierna helt och hållet. Men den var suveränt bra, väldigt välgjord!
Skall faktiskt se Tintin ikväll. Har höga förväntningar.
Homobög? Och vad är du?...............
Kollat ganska mycket film det senaste. Fyra säsonger av Gossip Girl. Helt fantastisk serie. Chuck Bass är konung och hans klädsel är top notch!
Kung fu panda, vad ska man säga?
Helt sjukt grym.
Easy A, riktigt kass faktiskt..
Nu blir det Hangover part två!
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Hangover 2 var mycket bättre än första faktiskt!
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Taladega Nights, vilken jävla rulle! Shake 'n Bake!
Såg "Drive" Nyss, Föll mig verkligen i smaken, Schysst och sevärd rulle med iskall skådespelare. Love it.
wrong turn 4 var ganska bra , men inte som dom första filmerna precis! :)
Transformers dark of the moon är riktigt bra film härliga effekter. Rekommenderar starkt
"Hur många lingon finns det i världen" tyckte jag faktiskt var riktigt dålig. :)
Såg "in time" igår på bio , rätt bra film!:)
Började titta på "Behind Enemy Lines" igår, den verkade helt okej! Slocknade tyvärr efter en stund..
F.ö så läste jag nånstans att Niko Bellic från GTA 4 är baserad på en snubbe i filmen vi namn Sasha (ryss/nåt åt det hållet). Random facts <3
http://img341.imageshack.us/img341/1429/nikosahsa.jpg
Här har du! ;) Taget från gta.wikia.com :)
Filmtips?
Och snälla, kom med något nytt. Är inte intresserad av Never Back Down.
Känns som att alla föreslår samma skit.
Någon grym film men kanske inte så känd?
Har sett den. Väldigt bra film!
Strax kollat igenom första säsongen av Gossip Girl, Only four seasons left. :( haha
nån rolig film bara, typ som taladega nights eller american pie ? har redan sett eurotrip :)