Axelpress, militärpress, sidolyft, framåtlyft, sittande rodd, rygglyft.
Utskriftsvy
Ouff, drog 1h och 800 kalorier på crosstrainern...
Kom nyss hem från gymmet cyklade 2,5mil + axel övningar!! HELT DÖÖD!
Tänkte kolla hur många det är som brukar stretcha efter träningen?
Okejokej, gör ni det för träningsvärken eller av andra skäl?
Undrar också hur viktigt det är med stretching. Har slutat göra det sen ett ganska långt tag tillbaka.
Vad för träning kan man göra hemma? För MKT snö orkar inte gå till gymmet + förutom situps o pushupps!
ja.. pilates går ju o köra, grodan, benlyft, dips, crunches, breda/smala/normala- armhävningar, rygglyft, använda mjölkpaket som hantlar, utfall...
det finns så många men annars kan du ju använda google som din sökmotor :gloria:
passar på o bjuda på 2 bilder för allmänheten :) obs, dessa är inte nya.
15 bast
http://forum.body.se/attachment.php?...1&d=1295558785
http://forum.body.se/attachment.php?...1&d=1295558785
Maskinen visar typ 150 på mig hela tiden, men den är väl lite skev.
Sen tycker jag också att det verkar som att alla tror att pulver osv är magiskt, skulle nog inte ökat nå mera om jag käkat whey100 varje dag än jag gör nu då det blir ett mjölkglas efteråt eller något i den stilen.
Var precis och körde ett stenhårt benpass, helt jävla slut i benen. När jag skulle hem så hade såklart horvinden vänt och min cykel är fast på 7:ans växel. Kände hur tårarna började komma den sista 150-metersbacken till min gata.
Men soft träning var det! :)
Okej, för brukar köra från 40 min till 55 min. Beror helt och hållet på vad jag är för på humör.
Men om jag ligger på en högre nivå så blir längden kortare än vad den hade blivit om jag kört på t.ex. nivå 4. Fast det spelar ju ingen större roll egentligen. För ligger jag och pendlar mellan nivå 6 och 7 istället för nivå 4 så vet jag ju att det är bättre träning oavsett om jag kommer 2 mil på nivå 4 - 40 min än om jag kommer 1.5 på en högre nivå. Sedan kollar jag inte ofta på pulsmätaren då jag inte alltid håller i "metallen". :)
Precis färdigt med ett riktigt gött ryggpass! :D
Borde det inte vara maxpulsen som avgör vad ens bästa förbränningspuls ligger på? :)
Bara jag som brukar vara på gymmet två gånger per dag?
2 pass om dagen... dumt.