Då kan vi ju lika gärna ställa upp Ivars bmw på 402m mot Leifs gamla 850, snarlik effekt i båda. Kolla vem som vinner?
Utskriftsvy
Vet inte om länken fungerar.
Men duger en BMW M5 med 315hk för dig?
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...n&pageNumber=2
med tanke på att en vråltrimmad gammal volvmotor med 15-20 år på nacken kommer gå sönder regelbundet till en kostnad av ett gäng tusenlappar per gång blir det inte billigt i längden. sen tillkommer väl kostnad att köpa bilen, kostnad för alla trimdelar, dvs i princip en ny bil, osv.
på tal om att inte kunna skruva nya bilar så har min granne en 335i från 07 tror jag som han bytt båda turbosarna, intercooler, avgassystem osv. kan vara mer saker jag inte vet om. på det har han chippat och så mappar han om den själv med sin dator... så visst går det att skruva om man vill.
Kan svara på ditt andra citat också. Det kan jag lova dig att den gör. Min är i vilket fall väldigt pigg upp till 90. Körde 100 med flickvännen bakpå för någon vecka sedan. Var inte alls omöjligt.
Jo, alla Hondor har 11hk också. Och där är bara sporthojen som är vatten kyld. Sen kan jag säga de att om du är lite större, på valfri bredd så kommer en Honda se ut som en finne i röven på dig.
Men 4T 125;or på 15hk är helt okej! Jag var uppe i 128 med min en gång och det är helt klart godkänt enligt mig :)
Min Yamaha ligger på 0.3l/milen i förbrukning förresten :)
Låt oss säga att du Sebbe har en 850 t5r (250hk) och jag har en bmw 330 e46 (~230hk).
Vi får 200k var att trimma bilen för. Vi köper nästintill exakt likadana saker och allt.
Sen ställer vi upp dom på 402m, när du kör iväg, om du nu kommer iväg, så kommer det bara spinna o leva fan.
Medans jag drar iväg fint utan massa framhjulskrafs och skit.
That's the difference.
mjo men 7,3 kw blir nästan för lite. Visst bättre än moppe och räcker väl ett tag men inte länge :p jo läste på sporthoj att cbr passar dom som är max 180, tror jag är lite över 180 så är nog inte så bra tyvärr :/
Även hittat cagiva mito, 9500 som den är eller 14500 besiktad (och skattad?). 7växlat <3
Stämmer bra det! http://www.blocket.se/eslov/Volvo_85....htm?ca=18&w=3
The Grudge på 5'an! Lite smått äcklig imo :rolling:
Nej nu blir de sängen gubbar. Ha en fortsatt trevlig kväll!
vad är det för läskigt med grudge eller har det läskiga inte kommit än? sitter framför tvn med datorn i knät och har inte ens reagerat på något läskigt än...
Seriöst, den är egentligen inte läskig, bara lite smått.....öhm....kan fan inte komma på det rätta ordet alltså, haha :P
Den är ju egentligen inte läskig, bara lite "vidrig" eller vad man nu ska säga..
Haha, lillkillen i badkaret :D
haha sängen... fulaste jag sett
Nej nu går jag och lägger mig, godnatt. :)
Jo kanske dags att sova..
Godnatt alla! :)
fisk ffffisk
katttt eenn kaatt..
Gonatt!
Blir nog kanske till att dygna inatt? Känns nästan så just nu. Ingen aning om vad jag ska göra, eller vad jag ska ta mig till.