Är i linköping.
och vädret är verkligen braB-)
Utskriftsvy
Är i linköping.
och vädret är verkligen braB-)
Vädret o god grillad mat ikväll :wub:
MC-Kort = Ska tas. Så fort jag klarat uppkörning för bil bokas teori för MC :wub:
Sen är ju inte vädret inte helt fel :)
Blev bara 3 dagars arbetsvecka, dessutom med halvdag idag! :huhu:
Passar på att länka min tråd här, vill ut och köra men vågar inte :gloria: http://www.moppenet.nu/showthread.ph...427#post256427
Åkte till Vaxholm idag, badade, grillade osv. :cool:
Och grattis till MNF som har fått 3000 medlemmar ;)
Plånboken fick ett bad i energi dryck... Så allt lucktar monster :D
Varit ute med polaren på moppen och hållt på med en sån jävla massa skit :D Nostalgi! :D
Bifogad fil 4758
Vinsten från gårdagens danmarktripp på båten! :huhu:
Jägern och smirnoffen köptes i Danmark!
Morsan och farsan kommer betala all bensin till bilen! :wub:
Äntligen hemma :)
Behövde bara betala 500 spänn på en beställning på ciaodelar på 900kr , jordgubbar med grädde och socker och till sist men inte minst så har jag monterat bruksmotorn på ciaoen så den är körbar när sakerna kommer hem
Dagens Win är att moppen är ute på blocket!
http://www.blocket.se/kalmar/Peugeot....htm?ca=18&w=1
Köpte senda med fungeraden ebs motor , sm hjul och cateye ( den gamla äckelsorten ) med papper för 1500 .. Saknades någrakåper + bromsen fram läcker som fan .. + bak behövs luftas ... NIIICE.
Är i Stockholm, Grekland om 2 dagar.
Hittade en bra begagnad förardörr idag :wub:
Var skyldig morsan 1000 spänn+ för en beställning jag la för ett tag sen, fick dock reda på nu att jag bara behöver betala 500 och sen beställa hem lite plagg & så ifrån StayHard! :D Win win win
Äntligen fått Aeroxen att gå bra, imorrn blir de nytt membran och insug :wub:
Fail dock att Neosen börjat rassla, lagerras? :/
JARRÅ! trodde jag behövde ta nytt syntest och körkortstillstånd men mailade ändå transportstyrelsen och frågade om jag skaffade för hela grupp 1 inför am kortet.(B-kort, a1 osv)
behöver alltså bara ta kurs för att få övningsköra, samt skaffa lätt mc och sen göra allt som behövs för lätt mc kort :)