Är det ens lönt att du har en förgasare? :thinking: Kanske bättre om du kopplar bensinslangen direkt till cylindern :huhu:
Utskriftsvy
hehe yes! trimmat bara;)
haha ;)
har ingen varvräknare.. men ska prova, dock går det inte att köra på lite gas på min, jag är tvungen att dra i princip fullgas för att ens komma upp för en backe om jag inte ligger på effektkurvan :P
oj Pimme missade dig. haha ! :huhu:
Det slutade regna! :rolling:
Sitter och chillar på en bar i platania, kreta :wub:
Åkte in till English shop idag :wub:
http://img215.imageshack.us/img215/7062/sdc12170g.jpg
Uploaded with ImageShack.us
Klarade uppkörningen idag :D
Körkort!!
att det inte var lika varmt som i fredags skönare att köra cross när det inte är så varmt :)
Vädret har varit grymt, hoppas att det håller i sig!! :thumbsup:
Mätaren visade 39,6+ i skuggan dock... :whops: Lite väl häftigt kanske. Är tydligen inte bara tk-dracs som har glädjemätare... hehe :huhu:
Äntligen bestämmt mig för vilka fälgar jag ska ha på bilen! :wub:
Kört vatten skidor i stort sett hela dan :D
Får 4k för vi inte hittade någon bra resa som passa till grekland som pappa lovade vi skulle åka på!
Dock fail att vi inte åkte någon stans.
Blir bara 2 dagar i malmö.
Men gött med cash:)
Underbart väder!
cashflow, och ikväll blir det ännu mer cashflow :wub:
Spacklar och slipar en buckla på farsans caddy som min storebror lyckats åstadkomma !
Min näääos gick igång på 3:e kicken! Igår försökte jag i kanske 5-10min med att få igång den :(
Dock så måste jag köpa ny kickfjäder och svetsa en spricka i avgasröret, vilket egentligen är dagens fail..
Vädret. :)
LAN! :) då hjälper min kompis mig att redigera så jag kan lära mig att göra cs filmer :wub: