145hk är inte direkt något o skryta med, min mormors passat har förfan mer än det :lol:
Utskriftsvy
De är bara vad han har sagt och vad jag har hört i från annat håll. Vet inte hur mycket ut av de som är sant, tror mer att de var 3-400hk i den och dom kunde inte bevis att han körde mer en 190km/t iallafall. Den var rickigt jävla taksänkt och han var fan inte lång asså:P
Edit: Han blev jagad av en v50 radiobil med 320hk:)
190km/h i en jävla duett? Nog för att jag åkt 180 i en sketen nissan almera som kändes som den skulle falla i bitar när som helst men en duett, vafan tänker man med om det nu är sant aerodynamik som ett jävla kylskåp.
Edit: Polisens radiobilar kan ju drömma om 300km/h, en topp på runt 220km/h med hemlängtan och pissnödighet kanske :)
http://www.livestream.com/donkenrajd
14 timmar avklarade 5 timmar kvar
felix farsa fixa så vi har gratis bänkning hos roger här i trakten :D
I'm ugly and i know it! :thumbsup:
finns ändå inte en chans att den är lika snabb som en vältrimmad bil eller en hoj, för det första gör all utrustning de har i bilen att accelerationen decimeras rätt dramatiskt, och för det andra gör alla ljus de har över hela bilen att topphastigheten decimeras den också... så nä, det verkar rätt meningslöst med en sån bil och din polare verkar vara en myttande bonde :rolling:
Att polisbilen har 320hk vet jag redan, jag har både åkt i den och blivit jagad av den och sett när den verkligen drar på + att dom gick ut med de i Alingsåstidningen när dom precis köpt in den;) Sen så är inte killen med A-traktorn min polare känner honom inte ens:P