fick 60 på amprovet idag! :wub: förra gången fick man 51 men anyway. nu e skiten gjort! :)
Utskriftsvy
fick 60 på amprovet idag! :wub: förra gången fick man 51 men anyway. nu e skiten gjort! :)
Fick reda på att vi bara är 2 st på jobbet imorgon. Då blir det säkerligen att glida runt med åkgräsklipparna. Soft.
Sista arbetsdagen imorgon, fyfaaan va skönt!!!!
satte precis på en ny screenshield på min ipod touch :), blev faktiskt riktigt bra den här gången :wub:
Började sommarjobba idag:)
Var nere på ica och panta lite, så det blev till att köpa coca cola, Chips och dipp:wub:
Och så fick jag en kall öl av farsan. Var jävligt varmt ute så den smaka extra bra idag:wub:
Fick ihop Am6an!
Men den funkar inte..
Min kompis med fucko Drac smet från MC polisen.. På ett väldigt speciellt sätt.. Dagens win att han inte åkte fast, Frihamnen om en halv månad :wub:
Haha, finns inte så mycket mer att berätta. Om jag berättar det väldigt speciella sättet som han smet på så kommer alla kalla mig myttare så jag väljer att inte skriva det här :)
Haha, jo. Det har du rätt i, jag tänkte väl inte på det när jag skrev inlägget :)
Jag vet själv inte om det är sant eller inte, eftersom jag inte såg själva grejen men det finns ingen annan förklaring till varför han kom undan.
Vi låg en grupp med moppar vid Krusboda i Tyresö, så kommer en MC snut och alla smiter. Dennis fucko drac låter mest, har ingen reg skylt eller lysen så MC:n åker efter honom och "prejar" ner honom i en buske. Polisen ställer bort MC:n, Dennis trycker på dödar knappen så moppen lägger av, sen står dom och pratar. Sen ser jag inget mer för jag drog därifrån och mötte upp resten vid en grusplan 3 minuter därifrån.
Vi står där och snackar och så helt plötsligt kommer Dennis inkörande som en jävla idiot i 85 km/h och skriker "KÖÖÖR!!". Alla hoppar upp på mopparna och drar in o gömmer oss i skogen. Och då berättar Dennis att han hade fällt/puttat polisen så han ramlade "på" sin MC, sen sprang Dennis igång dracen och drog därifrån. Han såg att vi hade åkt åt det hållet så han drog också dit och mötte oss.
Låter helt jävla otroligt men va fan finns det för annan förklaring? Tror inte MC snuten släppte honom utan böter eller nåt när han körde utan reg, trimmat som fan, utan lysen och försökte smita.
Får väl kolla i Tyresö tidningen, om det står nåt där så var det sant som han sa :O
Kombinera en polishatande huligan med en moppekåt fucko drac moppepojke så får ni Dennis, killen är galen så det är därför jag halvt tror på det. Det här är en sorts grej som han skulle va kapabel till. Jag skulle inte ens våga tänka på att putta en polis, eller ens röra dom :P
va på samma fest på en av tjejerna i timotej . hon som spelade dragspel i melodifestivalen ..
jag bah "ey kan jag "rapar" få din auotograf" hahaha.
fick nyss reda på att man kom in på fordon :mohaha: