Pb i sned hatelpress! 2x45 kgs hantlar, även 3x150 i mark
Utskriftsvy
Pb i sned hatelpress! 2x45 kgs hantlar, även 3x150 i mark
Gått ner 3kg på 2 veckor med 3 pass i veckan. Och då försöker jag inte ens deffa eller liknande utan kör bara styrka. Och har även blivit starkare så måste tappat en hel del fett :D
Blandade ca 1.5-2 skopor jack3d med en halv skopa Beta-alanin igår, blev riktigt gutt! Perfekt för mig, lagom stickningar och bra pump! Bland dem bästa rygg/biceps-passen jag kört! :)
Sååja, vilat ungefär 2 gånger på 3 månaders gym, ska vila 3 dagar och skönt skare bli...
Fan vad jag blir grinig när jag "deffar"...
Hur många kalorier bränns ungefär vid 4,2 km löpning?
Om man ska bränna kalorier tycker jag cross trainer är absolut bäst, brände 550 kalorier på 30 min :)
behöver träna upp nacke och axlar fort som fan! funderar att lägga blyvikter på en hjälm och köra sånt. nåra tips ?!
Grejor från Gymgrossisten hemma nu, väntar bara på bättre väder och cashflow så gymmandet kan dra igång for real! :)
Tänkt att träna MINST 3-4 pass i veckan men med viss variation. Dock så vill jag satsa mest nu på armar och framförallt mage.
Men hur ofta bör man träna dessa för bästa resultat? Vet att musklerna måste vila, men är det lugnt om man tränar dessa parter varje pass om dock tar det relativt lugnt typ varannan gång eller så, eller?
Skulle vilja veta vad som är felet med "discogym".
Själv har jag aldrig tränat benen på gymmet, och har inga planer på att börja heller. Visst att de ser lite mindre ut, men jag vill hellre kunna gå/springa på ett okej sätt än gå runt med massa muskler där som är helt oanvändbara annat än när man lyfter.
Upp på springbandet några minuter så räcker det gott, man behöver inte se ut som hulken över hela kroppen.
Personligen tycker jag att det är viktigt att kroppen är proptionerlig, att se ut som en flamingo är inte det. Själv har jag tränat i ung. ett år och kört ben ända sen dess och dom har faktiskt inte växt till "hulkstorlek" de känns bara lite hårdare och synligare muskler på dem. Och att dem är oanvändbara? Det är väl i såfall alla andra upppumpade muskler man har också i såfall?
Just my Opinion, no hard feelings.
Hejsvejs, du bad om bilder för ett par sidor sedan, så här får du en! Rätt dålig mobilbild dock..
http://www.moppenet.nu/images/imported/2011/02/1156.jpg
Satsar på att öka 0.5-1kg/veckan nu ett tag framöver! :)
0.5-1 i veckan var inte lite :O
En enkel fråga bara, men ni som kör med protein pulver. hur funkar det, är det nödvändigt? :)
Jag körde lite ben när jag började gymma som "kompliment" till handboll. Sen slutade jag med ben och har kört överkropp, dock med fotbollsträning ~2 ggr i veckan. (ingen handboll)., Funderar dock på att börja köra lite ben nu för proportionerna då, eller kan man säga att fotobllsträningen räcker? Vet att det mest är uthållighet där, men ja, lite kommentarer angående det hade suttit fint.
Jag ångrar dock inte att jag inte kört ben då man sett en utveckling på överkroppen, vilket gör att det nu känns lättare att börja med ben, om jag nu bestämmer mig för det :)
Och just de, när ska man väga sig, är det morgon?
Ni e för roliga,
Det är från handbollen jag fått styrkan i benen, nu tränar jag fotboll-uthållighet, som jag försökte skriva. Men tror^ jag fattar vart ni vill komma.
Resten av kroppen springer jag inte med, utan lyfter och stånkar, därav behöver jag inte ha lika "långa" muskler på överkroppen.
Duktig pojk, magen ser bra ut, resten behöver... Tränas :) GL
Mina argument får väl jag stå för om jag vill, de håller om jag så tycker det. Ingen som behöver bestämma över hur jag ska träna direkt, utan jag ser ut som jag vill. Tack för tiden.
(Ställer gärna upp på 100 meter spring mot dig om du är sugen, jag med mina "discoben" vs dina icke-förjävliga ben.)
Köpte något random EAA för någon dag sedan, fy fan... Och jag som trodde att vassle var äckligt att dricka.