Jävligt bra sponsor isåfall...
Utskriftsvy
Som the joke säger har jag rabatter på Ljudbutiken. Dom hel sponsrar 3 st och dom tävlar i EM och VM i billjud satt jag är ganska nöjd med att bara få rabatter. Tex på de framsystem jag har nu fick jag 400 spänn rabatt på per kit :)
Okej de va ju kul för dig :) . Men jag tror ändå de är lite skillnad, du hade nog åkt ett tag och jag kom som nästan okänd och pratade med han som ägde butiken. Så efter vi hade pratat ett tag och jag förklarade mina bygg planer osv så sa han : Ja vi brukar ju inte sponsra med rabatter till vem som helst men de märks på dig att de du berättar och ritningar så vill vi gärna hjälpa till. Och som sagt så fick jag totalt 800 spänn rabatt på fram systemet, 500 spänn på stereon och när vi började diskutera basar och slusteg fick jag totalt 1500 kr rabatt på 2 basar och 1 slut steg :)
ledig onsdag och fredag :)
Ledig varje måndag!
nu fungerar min spark med slider motor:D
Haha okej ;) Dubbade däck :O
Mjo, men vet inte vilken motor jag ska använda. Har en stalkermotor i delar som jag nog kan ta, men saknas fögge, cylle, insug m.m. Har en skuren hebo replica cylle till dem som kanske går att rädda ;)
Måste ju vara luftkylt så inte kylare osv tar stryk, så kan inte ta någon hypermotor ;)
Äh, kommer nog inte bli något :P snowracers är svindyra :O Och har för mycket annat att göra :P
Blir det något så ska de väl trimmas lite lagom ;) Ska ta mig upp för "tippeN", en stor kulle vid mig ;)
Varför vänta på isen då? :P
Satte bilen i en lyktstolpe i lördags natt, så förhoppningsvis åker den iväg till skroten!
Får veta mer i slutet av veckan.
fick i basarna, slutsteg och högtalare i 740n, basar med potential att skjuta taket i luften! :wub:
Kanske ska byggas en betong actionpark istället för ett gäng sletna hopp som det är nu :D
Blinkersglas påväg!
17 idag redan fått roliga och behövliga presenter! :)
sovmorgon till halv 12!
Börjar känna mig friskare :)
Slutat för dagen! :D