Fick du 15k för den?
Utskriftsvy
Påbörjat bakluckebyte, går ganska bra hitintills!:)
Fick en åktur med farsans jobbarkompis idag, i hans Nissan GT-R! :huhu:
bytte coilovers på en arabs passat idag/natt , fick 1500 , 25dosor snus , 12paket cigg , och dom gamla stötdämparna + fjädrarna ( nyskick fast skitiga )
epic win . gjordes på 5 timmar , jag och en polare. vi splittade allt :)
Twostroke skickade nyss mina delar , med lite tur så kommer dom imorn eftermiddag.
Lite fail att jag fick ta en tnt tankkåpa istället för bcd för dom var slut ..
Gårdagens, beställde delar från Twostroke på Torsdag och igår fick jag ett meddelande om att de var hos posten, redo för avhämtning! :wub:
Sent from my Motorola DynaTAC using Tapatalk
woohooo! hämtar i helgen en gratis pgo big max! dock så är den skuren och ena blockhalvan är det en spricka i (högra dock!:D) så det kommer kosta YNKA 2500! ;D blir stunt+styling av den. så var beredd på att det kanske hamnar ett projekt snart! :D
Köpt nya skidor! :D
Börjar bli lite friskare nu. Förhoppningsvis är det bättre imorn så man kan tagga ut.
Köper troligtvis en Derbi Senda R -02 i slutet på månaden för 500:- :D
Det enda som behövs göra är, byta gashandtag (äter vajrar), byta olja, tömma kylaren, rengöra förgasaren och köpa en sadel då den han hade på har blivit stulen.
Kommer troligtvis komma upp ett projekt på den.
Så om det är nån som har en sadel till den modellen och en crossplatta samt framskärm så är jag intresserad! :)
Nya ramlager beställt, byter ner mig från c4 till c3. :)
Köpte ju veven begagnad eftersom att den bara var använd en gång vid uppstart av Lud3rs gamla barikit motor. Och lagerna var fortfarande jätte fräscha, men har haft stora problem med att jag inte får i veven i motorblocket nu när dom är monterade på veven. Så ska demontera c4 lagerna och sätta c3 direkt i blocket och försöka igen och se om jag kan få i veven. :sad1:
Haha ja att det är svårt har jag fått erfarenhet av nu, Jag värmde blocket tills det inte gick att ta i någonstans utan att bränns sig och kylde veven i frysen. Trots detta har jag försökt 5 gånger utan resultat lika bra att ge upp och köpa nya lager och göra rätt från början! :)
nejdå, det är det inte. När jag bytte vev värmde jag först upp lagren, sedan gled dom så fint på veven. Sedan la jag veven i frysen, och värmde upp lagersätena riktigt. då gick veven i lätt :)
Jag tycker det är enklaste sättet:p