Skumt jag mätte lagerbanorna samt lagerna, det skilde sig 0,05mm så dom borde gå i efter att jag värmt blocket och kylt veven. Men dom går typ ner till hälften sen är det STOPP. :sad1:
Utskriftsvy
är typ färdig med mitt program för att räkna ut t/s-parametrar :D
Det är vad du tycker! Jag tycker att det är riktigt fett iallafall. :)
Kommer göra min liknande Derbi-Pill's.
http://forumbilder.se/images/050201192351P6d60.jpg
Klappat & klarrt ! Blir en weekend i Halmstad :) hoppas på det bästa.
Honda cr85 vforce3 membran, Honda cr85 insug och packningar samt nya ramlager på väg hem till mig!
Nyss hemkommer från AllStar med 2 av mina bröder. Käkat mat, druckit öl och spelat biljard!
Awesome minst sagt! :wub:
Ni som inte vet vad Allstar är, Googla om ni nu vill veta.
jobbat klart nu :wub: straxt över 10k i lön för 3-4 veckors arbete :D
Gjorde 1 stort jobb i Norge för 1 månad sedan som tog mig och min arbetskamrat 11 dagar (08.00-22.30 mån-lör) 07.00-21.00 söndag, nu till dagen win, lönen på 38 svenska pannor flög in på kontot idag (efter norsk skatt)
Fick bytt båda däcken på moppen idag. En kompis farsa gjorde det, måste va trevligaste farsan nånsin. :D
Köpte ett renthal styre för 35:- av en kompis :wub: :wub:
Grymmaste kvällen någonsin. Supit sen kl 8 igår kväll och super än. Har vart perfekt hela kvällen.
Det enda som skiljer den från Senda R är att det sitter sm-däck, dubbla skivor fram, alu-sving, annan gaffel, annan färg och andra dekaler.
Annars är dom identiska :)
Men lite färg är inte svårt o blaska på, svingen finns på begagnatmarknaden likaså gaffeln och hjulen. ;)
Win/fail, dunno .. Jag och flickvännen sitter på hennes sommarställe, typ rätt gammalt. Så tog jag med mig min Macbook Pro, iPad och trådlöst bredband, så gör jag en router utav Macbooken och kopplar upp iPaden, iPhonen och flickvännens Xperia.
Så vi är alltid uppkopplade. Välkommen till landet? Nahh..
blåste topppackningen på 740n i helgen, så beställde ny idag :D