Var har du fått det ifrån? Enligt min erfarenhet är det ungefär lika många som leavar, oavsett server.
Utskriftsvy
Måste ha åkt på en muskelinflammation i ryggen.. Låg i runt 100 på nynäshamnsvägen och märkte att jag inte ens kunde svänga vänster för det gjorde för ont då :S
Denna kvällen kommer suga:/ Skulle på fest hos en kompis men sedan gick han och blev tillsammans med sitt x så han orkade inte ha fest längre-_-
alla "NU KÖR VI!!!! ses i dimman" och "laddar upp för en trevlig kväll med mina bästa och alkohol!" brudar på facebook får fan stå för dagens fail..
Planerna om att göra något över dagen sket sig, och det gjorde även att det inte hände något nu ikväll. Lyckat.
Stegrade över med moppen och fick foten mellan bakpartiet och asfalten. aj.
Haha! Vart lite fail, snuten ringde hem osv, menmen! Lyckad valborg med räkjäveln ändå! SKÅL!
Mår sådär efter gårdagen, dock var det grymt roligt! :D
Det har inte att göra med att när ni testar diverse servrar så är ni rätt låg levlade då? Märker inte att många varken leavar eller laggar på east, dock är det rätt bra med noobs. Men de kan man aldrig undvika på något spel.
Dock kör jag i princip bara pre-made matcher för att slippa noobs.
Jag skrev mest detta då han (Stalker-sebbe) skrev att det var folk som gjorde det på west och enligt min erfarenhet är det fler på east. Men det handlar säkert om otur och så antar jag. Jag har 22 på east och 30 på west och det har varit ungefär samma sak under spelets gång. :)
Gick in på donken med polarna inatt efter krogen när det stormar in poliser och puttar undan oss för att gripa några zigenare. De hade tydligen bråkat över något, det krävdes tydligen två polisbilar för att göra det.
Slagen utan någon anledning va jag vet,och en polare utsatt för rånförsök samt slagen å sparkad i huvet...
Att min idiot till polare som hade 2.3 promille i blodet och höll på att dö den jäveln. :sad1: Sjukhus, 900 spänn borta och en sjuhelvetes bakfylla. :nono:
Jaha ska jag skratta eller gråta? 0,1 promille mer än vad min polare hade. Det spelar nog fan ingen roll när man håller på att dö av sina spyor etc. Han däckade tydligen och ambulansen fick komma här också. Jag var inte vid platsen då.